-
1.
نویسنده مسئول : خسروی، ابوالفضل ؛ نویسنده : رنجبر، احد ؛
مجله:مدیریت برند»تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 135 تا 165 )
کلیدواژه ها:بازاریابی پارتیزانیاثر غافلگیرکنندهاثر انتشاراثر هزینه کمنسل وایآگاهی از برندتمایل به خریدیـاهـابازاریابیبـابــاهــابـهبازاریــابی
-
2.
نویسنده : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی