تابستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : فرهمند، علی اصغر ؛ زمردیان، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح شمس، میرفیض ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:خلق ارزشتحلیل عاملیبانکداری شرکتیعوامل ارزشآفرینکسبوکارهای B2Bمشتریبانکمشتریانارزشعواملپژوهش
-
نویسنده مسئول : خسروی لقب، زهره ؛ نویسنده : سیاوشی، رضا ؛ بصیر، لیلا ؛
(22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها:رفتار خرید مصرف کنندهبازاریابی دیجیتالفروشگاه اینترنتی دیجی کالامشتریمشتریان
-
نویسنده : فتحعلی، متینه ؛ زابلی، روح اله ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(24 صفحه - از 43 تا 66 )
کلیدواژه ها:ارزش خریدنسل وایکانال یکپارچهنسل ایکسنسلشناساییکانال یکپارچهمصاحبهکدخردهفروشی
-
نویسنده : عموئی، ایمان ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : امیری عقدایی، سید فتحالله ؛
(24 صفحه - از 67 تا 90 )
کلیدواژه ها:کجرفتاری مشتریانسوگیری ذهنیسوگیری حسیسوگیری اعتقادیسوگیری شناختیبورسسوگیریهای ذهنیبانکرفتاریرفتار مشتریانپژوهشمدل
-
نویسنده : مطلق، محمد ؛ مکی زاده، وحید ؛ عباس نژاد، طیبه ؛ نویسنده مسئول : سیاوشی، ملیحه ؛
(18 صفحه - از 91 تا 108 )
کلیدواژه ها:بازاریابی صادراتیکشور مقصد صادراتکشور فروشتاثیر کشور مبدامحصولکیفیتمصرفکنندگان
-
نویسنده مسئول : عسگرنژاد نوری، باقر ؛ نویسنده : زارعی، قاسم ؛ پورقدیمی، سمیه ؛ موحد، سید محمد رضا ؛
(36 صفحه - از 109 تا 144 )
کلیدواژه ها:سبکهای رهبری نوظهوررفتار مشتریگرارضایت از مدیر فروشاعتماد به مدیر فروشعملکرد نیروی فروشکارکنانفروشسبک رهبریمدیراناعتمادرضایتسبک رهبری خدمتگزارسبک رهبری پدرسالارانهسازمان
-
نویسنده مسئول : کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛ نویسنده : جمدی، علی ؛ دعائی، زهره السادات ؛
(16 صفحه - از 145 تا 160 )
کلیدواژه ها:احساس شکستفعالیتهای بازاریابیاحساس ناهنجاری اجتماعیسرخوردگی مصرفکنندگانتصویر ذهنی نامناسبمصرفکنندگاناحساس
-
نویسنده : طالاری، محمد ؛ خوشرو، مینا ؛
(28 صفحه - از 161 تا 188 )
کلیدواژه ها:هوش مصنوعیانقلاب صنعتی چهارمنسل چهارم بازاریابیمرور نظام مند پیشینهتحلیل بیبلیومتریکبازاریابیپژوهشاطلاعاتاسنادمشتریشناساییروند
-
نویسنده : حق جوی جوانمرد، نسترن ؛ شاه حسینی، محمدعلی ؛ نویسنده مسئول : کیماسی، مسعود ؛
(28 صفحه - از 189 تا 216 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمرور نظاممندسنجش کیفیت خدماتفینتکمشتریاطلاعاتخدماتمشتریانفینتکها
-
نویسنده مسئول : دوالی، محمدمهدی ؛ نویسنده : معصومزاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
(22 صفحه - از 217 تا 238 )
کلیدواژه ها:نفرت از برندمحبت به برنداضطراب برندعقده از برنداضطرابعقدهنفرتمحبتمصرفکنندگانپژوهشاحساساتمدلرفتارهایهمکاران