-
1.
نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛ نویسنده : امینی، علیرضا ؛ طباطبایی نیم آورد، فرناز سادات ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 147 تا 163 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برندخرید بدون برنامهریزیکیفیت ادارک شدهرفتار فروش انطباقیمرکز خرید فروشگاهی
-
2.
نویسنده : نظری، محسن ؛ میرا، سیدابوالقاسم ؛ اسماعیلی، سعیده ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1397 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 57 تا 82 )
کلیدواژه ها:آگاهی از برندارزش ویژه برندوفاداری برندتداعی برندکیفیت ادارک شده