December 2018, Volume 7 - Number 2
-
نویسنده مسئول : Khatib، Mohammad ؛ نویسنده : Dehghankar، Ayoub ؛
(27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:English for specific purposestask based language teachingProductive skills
-
نویسنده : Amjadiparvar، Alireza ؛ Yazdanimoghaddam، Massood ؛ نویسنده مسئول : Maftoon، Parviz ؛
(31 صفحه - از 29 تا 59 )
کلیدواژه ها:Writinggenre-based instructionsystem-nestedgenre-orientedstructurally-mediated model
-
نویسنده : Tavakoly، Motahar Khodashenas ؛ Hashemi، Seyyed Mohammad Reza ؛ نویسنده مسئول : Kiany، Gholamreza ؛
(29 صفحه - از 61 تا 89 )
کلیدواژه ها:Textual input enhancementcausative constructionInteractionally modified inputPerceptual VAK learning style
-
نویسنده : Sasani، Neda ؛ Yarahmadzehi، Nahid ؛ نویسنده مسئول : Ganji، Mansoor ؛
(29 صفحه - از 91 تا 119 )
کلیدواژه ها:reading comprehensiongenderAcademic Levelmetacognitive reading strategies
-
نویسنده مسئول : Shahidipour، Vahid ؛ نویسنده : Tahririan، Mohammad Hassan ؛
(26 صفحه - از 121 تا 146 )
کلیدواژه ها:Language Learning Strategieshigh school studentsidiom comprehensionidiomatic expressionsdifficulties of idiom comprehension
-
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Shafaghi، Mohsen ؛
(41 صفحه - از 147 تا 187 )
کلیدواژه ها:Exploratory Factor AnalysisConfirmatory Factor AnalysisTeacher evaluationTeacher evaluation systemsevaluator’s perceptions