December 2022، Volume 11 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Mohammad Hosseinpur، Rasoul ؛ نویسنده : Lowni، Abdolreza ؛ Lowni، Maryam ؛
(32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:Interlanguage Pragmatics (ILP)Discourse Completion Task (DCT)natural methodologymodified DCTnon-modified DCT
-
نویسنده مسئول : Estaji، Masoomeh ؛ نویسنده : Ghiasvand، Farhad ؛
(34 صفحه - از 33 تا 66 )
کلیدواژه ها:EFL teacherExperienced teacherNovice teacherE-Portfolioteacher assessment identity
-
نویسنده : Namy Soghady، Mohammad Reza ؛ Talebinejad، Mohammadreza ؛ نویسنده مسئول : Hosseinpour، Nafiseh ؛
(25 صفحه - از 67 تا 91 )
کلیدواژه ها:genderTask-Based Language Teachinglanguage learning anxietyDialogic tasksLanguage learning proficiency level
-
نویسنده مسئول : Azizi، Zeinab ؛ نویسنده : Namaziandost، Ehsan ؛ Ashkani، Parisa ؛
(36 صفحه - از 93 تا 128 )
کلیدواژه ها:EFL learnersWillingness to CommunicateActive Learningspeaking skillsa thematic coding analysis
-
نویسنده : Mirzaeian، Vahid Reza ؛ Oskoui، Katayoun ؛
(31 صفحه - از 129 تا 159 )
کلیدواژه ها:grounded theoryperceptionsMachine TranslationGTALLGNMT
-
نویسنده مسئول : Jalali، Mehri ؛
(26 صفحه - از 161 تا 186 )
کلیدواژه ها:Teacher EducationProfessional developmentTeaching experiencequality teachingClassroom observation
-
نویسنده مسئول : Dobakhti، Leila ؛ نویسنده : Zohrabi، Mohammad ؛ Masoudi، Sevda ؛
(31 صفحه - از 187 تا 217 )
کلیدواژه ها:Teacher CharacteristicsTeacher ImmunityLearner DifferencesLearner-Difference-Based Teacher EducationTailor-Made Teacher Education
-
نویسنده : Mirzaei Shojakhanlou، Meisam ؛ Farrokhi، Farahman ؛ نویسنده مسئول : Mahmoudi، Raziyea ؛
(36 صفحه - از 219 تا 254 )
کلیدواژه ها:individual differencesCommunication apprehensionthe big five personality traitsrequest speech act ability