Autumn 2019, Volume 11- Issue 2 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده مسئول : Aghajanzadeh Kiasi، Ghasem ؛ نویسنده : Maftoon، Parviz ؛
(30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها:high schoolEnglish teachersAwareness of Pedagogical Competence
-
نویسنده مسئول : Alemi، Minoo ؛ نویسنده : Motamedi، Mohammad ؛
(26 صفحه - از 31 تا 56 )
کلیدواژه ها:speech actagreementNon-native English speaking ratersHolistic and Analytic RatingPragmatic Rating Criteria
-
نویسنده : Beikian، Ali ؛ Ketabi، Saeed ؛ Hesabi، Akbar ؛
(24 صفحه - از 57 تا 80 )
کلیدواژه ها:TechnologyMachine Translation (MT)Professional TranslatorsCAT ToolsTranslation Memory (TM)
-
نویسنده : Ganjali، Razieh ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
(34 صفحه - از 81 تا 114 )
کلیدواژه ها:Commitment to professionCommitment to studentsCommitment to universityPLS-SEMEFL Instructors’ Professional Commitment
-
نویسنده : Heidari، Farrokhlagha ؛
(26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها:Dynamic AssessmentToulmin ModelTeacher-ScaffoldingCollective-ScaffoldingArgument StructureArgumentative Writing Achievement
-
نویسنده : Msuya، Erasmus Akiley ؛
(24 صفحه - از 141 تا 164 )
کلیدواژه ها:EFLAcademic writingCitation Verbs
-
نویسنده مسئول : Nezakatgoo، Behzad ؛ نویسنده : Fathi، Jalil ؛
(26 صفحه - از 165 تا 190 )
کلیدواژه ها:CognitiveLearner AutonomyEFL WritingmetacognitiveBlogs
-
نویسنده : Shooshtari، Zohreh ؛ Razavipour، Kioumars ؛ Takrimi، Azime ؛
(21 صفحه - از 191 تا 211 )
کلیدواژه ها:CognitionsConcernsPre-service Language TeachersReflective Practicum