Autumn 2017, Volume 9 - Issue 2 رتبه الف (وزارت علوم)
-
نویسنده : Veysi، Elkhas ؛
(24 صفحه - از 255 تا 278 )
کلیدواژه ها:emotionspectral parametersmodelRangePitchTiltIntonation Pattern
-
نویسنده : Shakibaei، Goodarz ؛
(32 صفحه - از 223 تا 254 )
کلیدواژه ها:Authenticityreal lifeIELT Academic TestsTest Takers
-
نویسنده : Savojbolaghchilar، Sanam ؛ Ahour، Touran ؛
(14 صفحه - از 209 تا 222 )
کلیدواژه ها:vocabulary retentionsemantic clustering
-
نویسنده : Salman Mohajer، Mahsa ؛ kaivanpanah، shiva ؛
(24 صفحه - از 163 تا 186 )
کلیدواژه ها:Argumentative writingnarrative writingAuthorial SelfSelf-mention Pronouns
-
نویسنده : Qanbarnejad، Farzad ؛ vahdat، sedigheh ؛
(14 صفحه - از 149 تا 162 )
کلیدواژه ها:reading comprehensiongenderEFL learnersshort storiesAwareness-raising
-
نویسنده : Pazhakh، Abdolreza ؛ Baghaei Nanekaran، Jaleh ؛
(24 صفحه - از 125 تا 148 )
کلیدواژه ها:achievement motivationEFL learnersSmart BoardWTC
-
نویسنده : Nourdad، Nava ؛
(14 صفحه - از 111 تا 124 )
کلیدواژه ها:Alternative AssessmentPortfolio assessmentLearner AutonomyJournal Assessment
-
نویسنده : Memari، Mehran ؛ Gholamshah، Azra ؛
(12 صفحه - از 99 تا 110 )
کلیدواژه ها:achievementIdentityCharacteristics
-
نویسنده : Karimnia، Shabnam ؛ Tahmasebi، Soheila ؛
(16 صفحه - از 83 تا 98 )
کلیدواژه ها:Action Researchreflective thinkingStrategic decisionGrade Dropping
-
نویسنده : Kahkesh، Maryam ؛ Alipour، Mohammad ؛
(12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:Metadiscourseinteractiveresearch papersInteractional
-
نویسنده : Jarrahzadeh، Zohreh ؛
(10 صفحه - از 61 تا 70 )
کلیدواژه ها:AssessmentAssessment methodsproceduresProgram AssessmentAcademic Units
-
نویسنده : Hemmati، Mohammad Javad ؛ Azarnoosh، Maryam ؛
(10 صفحه - از 51 تا 60 )
کلیدواژه ها:ESPvocabulary learningLearning Styles
-
نویسنده : Gorjian، Bahman ؛
(16 صفحه - از 35 تا 50 )
کلیدواژه ها:Computer literacyCALL FacilitiesUniversity PractitionersIranian Context
-
نویسنده : Farzaneh، Mehri ؛ Movahed، Mostafa ؛
(10 صفحه - از 25 تا 34 )
کلیدواژه ها:Interactione-learningCognitionInternalizationSocial Activity
-
نویسنده : Farvardin، Mohammad Taghi ؛ Rezaee، Afrooz ؛ Mashhadi، Amir ؛
(24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:Multiple-Choice TestListening performanceAdvanced EFL LearnersItem TypeListening PerceptionOral ModeWritten Mode