مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت عمومی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 2 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
2.
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ هرندی، عطا اله ؛ فاطمی، زهرا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت عمومی»پاییز 1391 - شماره 17 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 83 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریوفاداری مشتریاعتماد مشتریکیفیت رابطه با مشتریتعهد ارتباطی مشتریکیفیت ادراک شده مشتری