زمستان 1392، دوره پنجم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری (مورد مطالعه: هتلهای پنج ستارة کلانشهر مشهد)
مؤلف : رحیم نیا، فریبرز ؛ فاطمی، زهرا ؛ هرندی، عطا اله ؛
(20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژة برندتداعی برندمشتریهتلبرنـدابعاد ارزش ویژة برنـدمدلمشتریانتداعیBrand
-
مؤلف : عاطفت دوست، علیرضا ؛ خائف الهی، احمد علی ؛ فانی، علی اصغر ؛ دانایی فرد، حسن ؛
(22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:کارآفرینی سازمانیتعهد سازمانیعملکرد سازمانبازاریابی داخلیکارکنانسـازمان
-
مؤلف : علیپور، وحیده ؛ احمدی، پرویز ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛
(18 صفحة - من 43 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تعهدعملکرداعتمادحفظ همکاریکانالهای توزیعتوزیعارتباطاتاطلاعاتکانال توزیعتوزیـععرضهکننده
-
مؤلف : محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛ سلیمی، امیر ؛
(18 صفحة - من 61 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتیعملکرد صادراتبازارگرایی صادراتبازار
-
مؤلف : ملکی، مرتضی ؛ حاجی حسنی، نسرین ؛
(20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:ارزشهای درک شده و مقاصد رفتاریاعتبار برندپاسخهای عاطفیتقویت نام تجاریتبلیغاتبانکمشتریانعاطفیارزشارزش لذتگرایی
-
مؤلف : نصرالهی وسطی، لیلا ؛ جلیلوند، محمدرضا ؛ فاتح راد، مهدی ؛
(22 صفحة - من 99 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهگردشگرتبلیغات شفاهیتصمیم سفرگردشگراناطلاعاتسفرمنبع اطلاعاتی
-
مؤلف : نظری، محسن ؛ ادیب حاج باقری، ثریا ؛
(20 صفحة - من 121 إلی 140 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریآسیبپذیریمنصفانهادراک قیمتیانصاف درکشده از قیمتخودروقیمترضایتقیمت منصفانهخریداران
-
مؤلف : وارث، سید حامد ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ حبیبی، مرضیه ؛
(20 صفحة - من 141 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:سرمایهگذاری مشترکعوامل مؤثر بر عملکردعملکرد سرمایهگذاریهای مشترکارتباطاتشرکاعملکرد سرمایهگذاری مشترک