الموضوع (عدد المقال) |
---|
جغرافیا 30 |
مدیریت 6 |
علوم اجتماعی 4 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 41 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 6 |
ج 1 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛
مجلة:برنامه ریزی منطقه ای»زمستان 1400 - شماره 44 التصنيف A (Azad University/ISC (9 صفحة - من 74 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریTourismگردشگری ورزشیمقصد گردشگریبرندینگاستان البرزSports TourismAlborz provinceTourism DestinationBranding
-
2.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:علوم جغرافیایی»پاییز 1400 - شماره 36 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:مازندرانرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریتصویر برنداسمارت پی ال اس
-
3.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز - زمستان 1400- شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 231 إلی 250 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماترضایت مشتریوفاداری مشتریصنعت هتلداریاعتماد مشتریمشتریهتلمشتریانکارکنان
-
4.
مؤلف : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : کروبی، مهدی ؛
مجلة:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 113 إلی 127 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیکیفیت خدمات گردشگریتصویر ذهنی از مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصدگردشگریارزش ادراک شده از مقصد گردشگری
-
5.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛ بذله، مرجان ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1400، شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 238 إلی 253 )
الکلمات المفتاحية:رضایت شغلیهوش هیجانیتبریزرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداری
-
6.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیا و مطالعات محیطی»زمستان 1399 - شماره 36 التصنيف A (Azad University (14 صفحة - من 69 إلی 82 )
الکلمات المفتاحية:تبریزتصویر مقصدشخصیت مقصدرضایت گردشگراسمارت پی ال اس
-
7.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ کروبی، مهدی ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:اندیشه جغرافیایی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 23 (20 صفحة - من 130 إلی 149 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتتبریزوفاداری مشتریصنعت هتلداریخدمت گرایی
-
8.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»پاییز 1399 - شماره 67 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 19 إلی 35 )
الکلمات المفتاحية:شیرازآگاهی از برند مقصدتصویربرندمقصدکیفیت ادراک شده از مقصدوفاداری به برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدمدلتصویر ذهنی مقصد گردشگریتصویرمشتریتصویربرند مقصد
-
9.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : کروبی، مهدی ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات اجتماعی گردشگری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 16 التصنيف ج (Ministry of Science (22 صفحة - من 169 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیرفتار شهروندی سازمانیصنعت هتلداریاسمارت پی| ال| اس|کارکنانهتل
-
10.
كاتب مسؤول : صالحی، صادق ؛ مؤلف : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (35 صفحة - من 61 إلی 95 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریصنعت رستوران داریمشتریرستورانرضایت مشتریوفاداری مشتریان