کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیک / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
مؤلف : معمار پور، مهدی ؛ واعظی، احسان ؛ فاضل نیارکی، مریم ؛ رجب زاده قطری، علی ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در فنی و مهندسی»بهار 1396 - شماره 3 (25 صفحة - من 133 إلی 157 )
الکلمات المفتاحية:ریسکصنایع کوچک و متوسطبازاریابی الکترونیک
-
22.
كاتب مسؤول : ورمقانی، مریم ؛ مؤلف : احمدی زاد، ارمان ؛ کفچه، پرویز ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1396 - شماره 10 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 46 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:گردشگریهتلآژانس مسافرتیبازاریابی الکترونیکابزارهای بازاریابی الکترونیک
-
23.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ مهدی زاده، مهران ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1395، دوره هشتم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 355 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:عملکردقابلیت بازاریابیبازاریابی الکترونیکشرکت های صادرکننده پسته
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)