کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیک / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : زالکانی اندرور، فرشیده ؛
مجلة:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»پاییز 1400 - شماره 1 (18 صفحة - من 23 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی رابطهمندعملکرد تجاریبازاریابی الکترونیکسایتهای فروش اینترنتیبازارسایتهای فروش اینترنتی
-
12.
كاتب مسؤول : عارفی نهاد، عبداله ؛ مؤلف : عارفی نهاد، احد ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات نخستین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری التصنيف ملی (8 صفحة - من 559 إلی 566 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابي متوازن کسب وکارالکترونيک بازاریابي الکترونيک
-
13.
كاتب مسؤول : ماجدی، نوید ؛ مؤلف : شایق، امیرحسین ؛
مجلة:مدیریت بهداشت و درمان»بهار 1400، دوره دوازدهم - شماره 1 التصنيف B (Azad University/ISC (14 صفحة - من 79 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیمقصد گردشگریبازاریابی الکترونیکبرندگردشگری سلامت
-
14.
مؤلف : باورصاد شهری پور، سارا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری التصنيف ملی (13 صفحة - من 185 إلی 197 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکبازاریابی دیجیتالاستراتژی های بازاریابی دیجیتالابزار بازاریابی دیجیتال
-
15.
كاتب مسؤول : شمسی هولاسو، سمیه ؛ مؤلف : موسوی، سیدسیامک ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (18 صفحة - من 516 إلی 533 )
الکلمات المفتاحية:دیجیتال مارکتینگ بازاریابی الکترونیک برند دیجیتال برند برندسازی دیجیتال
-
16.
مؤلف : زارعی، عظیم ؛ ورمقانی، سارا ؛ كاتب مسؤول : ورمقانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1399- شماره 2 (24 صفحة - من 76 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:کردستانگردشگری ورزشیبازاریابی الکترونیکپذیرش فناوری های اطلاعات
-
17.
مؤلف : زنگیان، پژمان ؛
مجلة:مهارت آموزی»زمستان 1398 - شماره 30 التصنيف ج (Ministry of Science (20 صفحة - من 101 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:داده کاویکسب و کار الکترونیکبازاریابی الکترونیکالگوریتم های درخت تصمیم
-
18.
كاتب مسؤول : محمدی، داریوش ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 159 إلی 178 )
الکلمات المفتاحية:منطق فازیبیمة الکترونیکفرایند تحلیل شبکهبازاریابی الکترونیکموبایل
-
19.
مؤلف : آذری، امین ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 329 إلی 342 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخرید آنلاینبازاریابی الکترونیکتاثیرعملکرد وب سایت
-
20.
مؤلف : مصدق، محمدجواد ؛ قهرمانی، سمیرا ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 111 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:صنعت گردشگریبازاریابی الکترونیکآژانسهای مسافرتی تهرانموفقیت بازاریابی الکترونیک
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)