کلمة المفتاح بازاریابی الکترونیک / (23 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مسافرچی، زهرا ؛ بهمنی، مریم ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی و ششمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری التصنيف ملی (16 صفحة - من 155 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیبانکمنابع انسانیبازاریابی الکترونیکمارکتینگ جمعی
-
2.
مؤلف : زارع، زهرا ؛ سلطانی، حسن ؛ كاتب مسؤول : رسولی، مهدی ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (13 صفحة - من 88 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ورزشبازاریابی الکترونیکبازاریابی سنتیکووید-19
-
3.
كاتب مسؤول : جلالیان، حمید ؛ مؤلف : سلطان آبادی، ملیحه ؛ افراخته، حسن ؛
مجلة:روستا و توسعه پایدار فضا»زمستان 1402، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science (24 صفحة - من 66 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:روش دلفیپیشرانبازاریابی الکترونیکمیک مکشهرستان خوشاب
-
4.
مؤلف : صفری زوارکی، مصطفی ؛ رحیمی، احمد ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»بهار 1402، دوره نهم - شماره 30 (19 صفحة - من 20 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیصنعت بیمهبازاریابی الکترونیک
-
5.
مؤلف : چیانی، فرامرز ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1402 - شماره 88 (9 صفحة - من 378 إلی 386 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیفروشبازاریابی الکترونیک
-
6.
كاتب مسؤول : شاه آبادیان، احد ؛ مؤلف : حدادی، محمد حسن ؛ مرزی علمداری، جبرئیل ؛
مجلة:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»بهار 1402، دوره اول - شماره 1 (16 صفحة - من 119 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکبازاریابی الکترونیکمتاورستبلیغات الکترونیک
-
7.
مؤلف : طحانیان، محمدعلی ؛ قاسمزاده خسروشاهی، احمد ؛ رضوانی چمنزمین، موسی ؛ فخیمی آذر، سیروس ؛ كاتب مسؤول : رمضانی، مجتبی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»پاییز 1401 - شماره 41 التصنيف الف (Ministry of Science (37 صفحة - من 117 إلی 153 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی الکترونیکمدلسازی بازنمایی سیستمیشرکت نفت سپاهان اصفهان
-
8.
مؤلف : شلیله، کیوان ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (14 صفحة - من 559 إلی 572 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی دیجیتال بازاریابی الکترونیکبازاریابی شبکه های اجتماعی اینلفوئنسر مارکتینگ
-
9.
مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و کار آفرینی»زمستان 1400، دوره هفتم - شماره 4 (18 صفحة - من 207 إلی 224 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاینترنتفروشبازاریابی الکترونیککسبوکار مدرن
-
10.
مؤلف : خوئینی، الهه ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»زمستان1400، دوره هفتم - شماره 25 (21 صفحة - من 82 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیوفاداری مشتریکسبوکار الکترونیکرضایتمندی مشتریبازاریابی الکترونیکدرک مشتری از ارزش
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ملی (4 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- الف (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)