کلمة المفتاح سبک تصمیمگیری خرید / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عباسی گرجی، علیرضا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (14 صفحة - من 2901 إلی 2914 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خریدبازاریابی سبزسبک تصمیم گیری خرید
-
2.
مؤلف : چراغعلی، محمد حسن ؛ ممتاز، حسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش بین المللی و چهارمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی (13 صفحة - من 855 إلی 867 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیمحصولتصمیم گیری چند شاخصه MADMسبک تصمیم گیری خرید قیمت تبلیغاتنام و برند تجاری خرده فروشیتکنیک مدلسازی ساختاری تفسیریISM
-
3.
مؤلف : فلاحتی، مهدی ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1396 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 155 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهنظریة دادهبنیادپوشاک ورزشیسبک تصمیمگیری خرید
-
4.
مؤلف : طباخیان، لیلی ؛ حدادیان، علیرضا ؛ پویا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1396، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 353 إلی 374 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارسبک تصمیمگیری خریدنگرش نسبت به ترویجنگرش نسبت به توزیعنگرش نسبت به عوامل آمیخته بازاریابینگرش نسبت به قیمتنگرش نسبت به محصولپوشاکمصرفکنندگانمصرفکنندگان پوشاککیفیتحساسمشتریان
-
5.
مؤلف : عسکریان، فریبا ؛ جعفری، افشار ؛ ترابی نهاد، فرزانه ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 71 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کالاهای ورزشیمصرف کنندگانسبک تصمیم گیری خریدمدل اسپرولزوکندال