کلمة المفتاح مدل اسپرولز و كندال / (11 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قشقایی، سمیرا ؛ اولین چهارسوقی، رویا ؛ حسینی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : بخشنده، قاسم ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1399 - شماره 45 التصنيف B (Azad University (17 صفحة - من 186 إلی 202 )
الکلمات المفتاحية:سبک تصمیم گیریرفتار مصرف کنندهمدل اسپرولز و کندالتفاوتهای جمعیت شناختی
-
2.
مؤلف : کریمیان، محمد ؛ صنايعي، علي ؛ محمدشفيعي، مجيد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1398، دوره یازدهم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 631 إلی 650 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و کندالسبک تصمیمگیریبرند تلویزیونفرایند تحلیل سلسله مراتبی گروهی (GAHP)موقعیتیابی محصولتلویزیونمشتریسبکمشتریانمحصولخریداران
-
3.
مؤلف : مهرانی، هرمز ؛ صادقی، منصوره ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1397 - شماره 39 التصنيف B (Azad University (40 صفحة - من 36 إلی 75 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهاستان گیلانمدل اسپرولز و کندالسبک های تصمیم گیری مصرف کنندهنوشیدنی های گازدار
-
4.
مؤلف : منصوری موید، فرشته ؛ سمیاری، مجید ؛ سمیاری، مسعود ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1397، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمدل اسپرولز و کندالگروه های سنی مختلف
-
5.
مؤلف : عباسی، امیررضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ ناظم بکائی، محسن ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه گذاریتصمیم گیریمدل اسپرولز و کندالعملکرد شرکت های سرمایه گذاری
-
6.
مؤلف : عسکریان، فریبا ؛ جعفری، افشار ؛ ترابی نهاد، فرزانه ؛
مجلة:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1396 - شماره 25 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 71 إلی 81 )
الکلمات المفتاحية:کالاهای ورزشیمصرف کنندگانسبک تصمیم گیری خریدمدل اسپرولزوکندال
-
7.
مؤلف : وحید مقدم، امیر ؛ عمویی، ایمان ؛ دلخواه، جلیل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 141 إلی 154 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندالسبکهای تصمیمگیری خرید
-
8.
مؤلف : اخلاصی، امیر ؛ مقدم، امیروحید ؛ میرترابی، ثمین سادات ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1393 - شماره 65 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 27 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و كندالرفتار مصرف كنندهسبك هاي تصميم گيري خريد
-
9.
مؤلف : محسنین، شهریار ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ کرمی، محسن ؛ خواجه دهاقانی، احمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره پنجم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 149 إلی 168 )
الکلمات المفتاحية:سبک تصمیم گیریلوازم خانگیرفتار مصرفکنندهمدل اسپرولز و کندال
-
10.
مؤلف : حاجی کریمی، عباس علی ؛ شهابی، الهه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1390، دوره جدید - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:مدل اسپرولز و کندالفروشگاه های زنجیره ای رفاهسبک های خرید مصرف کنندهقومیتسبکسبکهای تصمیمگیریاقواممصرفکنندگان
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- B (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)