کلمة المفتاح فعالیت های بازاریابی / (14 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : حمیدی، ناصر ؛ مؤلف : شرفی، سید علی ؛ عسگری، فرید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 35 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:صنعت بانکداریتوسعۀ محصول جدیدبازاریابی بذرتکنیک دادهبنیادفعالیتهای بازاریابیبازاریابیبازاراطلاعاتمدلپژوهشمدل کسبوکار
-
2.
كاتب مسؤول : کنجکاو منفرد، امیر رضا ؛ مؤلف : جمدی، علی ؛ دعائی، زهره السادات ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1401 - شماره 45 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 145 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:احساس شکستفعالیتهای بازاریابیاحساس ناهنجاری اجتماعیسرخوردگی مصرفکنندگانتصویر ذهنی نامناسبمصرفکنندگاناحساس
-
3.
مؤلف : هاشمی، مهسا ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (8 صفحة - من 170 إلی 177 )
الکلمات المفتاحية:هوش تجاری مدیریت دانش فعالیت های بازاریابی شرکتهای بیمه ای.
-
4.
كاتب مسؤول : مران جوری، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های حسابرسی حرفه ای»پاییز 1400- شماره 4 (17 صفحة - من 33 إلی 49 )
الکلمات المفتاحية:جامعه حسابداران رسمیفعالیتهای بازاریابینگرش حسابرسان
-
5.
مؤلف : انتظاری، فرید ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1400، دوره هفتم - شماره 3 (21 صفحة - من 27 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندعملکرد بازاریابیفعالیت های بازاریابی
-
6.
كاتب مسؤول : معظمی، مجتبی ؛ مؤلف : نعیم آبادی، مهتا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1399، سال پانزدهم - شماره 47 التصنيف B (Azad University (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیواکنش مشتریفعالیتهای بازاریابیشرکت قفل یال
-
7.
مؤلف : نجفلو، حسین ؛ موسوی، سیدسیامک ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پنجمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 688 إلی 706 )
الکلمات المفتاحية:فعاليت هاي بازاريابي اعتماد به فروشنده الكترونيكي قيمت كالا كيفيت كالا رفتار خريد آنلاين
-
8.
مؤلف : عیوضی حشمت، علی اصغر ؛ حاجی حسینی، عفت ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 37 التصنيف C (Azad University (15 صفحة - من 89 إلی 103 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریفعالیتهای بازاریابیتجربه برانگیخته شده
-
9.
مؤلف : صالحی، سمیه ؛ فراقیان، حمید ؛ رضایی، علی ؛ خیرمند، مرضیه ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1396 - شماره 35 التصنيف C (Azad University (19 صفحة - من 7 إلی 25 )
الکلمات المفتاحية:اثربخشیهوش رقابتیابعاد هوش رقابتیفعالیتهای بازاریابیشرکتهای تبدیلی مواد غذایی
-
10.
مؤلف : روحانی، امین ؛ ارسطو، عبدالرضا ؛ نیسی، دکتر عبدالحسین ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش بین المللی و سومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحة - من 287 إلی 305 )
الکلمات المفتاحية:ﻗﺎﺑﻠﯿﺖ ﻫﺎی ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎی ﺑﺎزارﯾﺎﺑﯽ اﻧﻌﻄﺎف ﭘﺬﯾﺮی ﻣﺎﻟﯽ ﺑﺎزده ﺳﻬﺎم ﻧﺮخ ﺑﺎزده داراﯾﯽ
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- ب (3 مقالة)
- C (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)