کلمة المفتاح کیفیت ادراک شده / (81 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عطافر، علی ؛ قلی زاده شغل آباد، رسول ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز و زمستان 1387 - شماره 92 و 91 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 113 إلی 136 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهانتظار از کیفیتارزش دریافتی
-
2.
مؤلف : موسوی، سید علی رضا ؛ نونژاد، سید مسعود ؛ قائدی، مهنوش ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1388 - شماره 13 (14 صفحة - من 56 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهباورهای مشترینگرش مشتریمشتریمشتریاناطلاعات
-
3.
مؤلف : سیدی، سید مسعود ؛ موسوی، سید علیرضا ؛ حیدری، شهاب ؛
مجلة:تحقیقات مدیریت آموزشی»زمستان 1388 - شماره 2 (34 صفحة - من 79 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:تصویررضایت مشتریوفاداری مشتریانتظارات مشتریکیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهشکایت مشتریعملکرد مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر رفتار مشتریمشتریضریب همبستگیارزش ادراکشده مشتریمشتریان
-
4.
مؤلف : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
-
5.
مؤلف : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ حاجی کریمی، عباس علی ؛ بابائی زکلیلی، محمدعلی ؛ جلالی، سید مهدی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1389، دوره جدید - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 9 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:تناسبکیفیت ادراک شدهاشتیاقگسترش نام تجاریقدرت نام تجاری
-
6.
مؤلف : کاظمی، مصطفی ؛ پور، سمیرا ؛ سعادت یار، فهیمه سادات ؛ بیطرف، فاطمه ؛
مجلة:پژوهش و برنامه ریزی شهری»پاییز 1390 - شماره 6 ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهارزش ادراک شدهتصویرذهنیشهرهای ساحلی دریای خزر
-
7.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 19 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
8.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 167 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
9.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیدمطهری، مهدی ؛ کجوری، حمیدرضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»بهار 1391 - شماره 105 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 75 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برند
-
10.
مؤلف : فقیهی پور، جواد ؛ فقیهی پور، سمیه ؛ قربانی، رضا ؛
مجلة:مطالعات منابع انسانی»تابستان 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 79 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریکیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندارزش ویژه برندتداعی برنداتکا
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (18 مقالة)
- ب (13 مقالة)
- الف (3 مقالة)
- علمی-ترویجی (3 مقالة)
- A (2 مقالة)
- B (2 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- ملی (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)