کلمة المفتاح وفاداری به برند / (158 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
بررسی رابطه بین شناسایی برند مصرف کننده و وفاداری به برند در اجتماع برند (مطالعه موردی برند سامسونگ)
مؤلف : ترکمندی، حدیث ؛ سرحدی، ساینا ؛ كاتب مسؤول : بلوچ، محمود ؛
مجلة:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 15 (18 صفحة - من 20 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برنداجتماع برندبرند مصرف کننده
-
12.
مؤلف : آئینی، محمد ؛ رهنما قره خان بیگلو، هوشنگ ؛ وظیفه دمیرچی، ناصر ؛
مجلة:مطالعات رهبری فرهنگی»زمستان 1401 - شماره 13 (22 صفحة - من 41 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ادراک شدهوفاداری به برندکیفیت خدمات ادراک شدهاعتماد برندتجربه برندرضایت از برندعشق به برند و هزینه تغییرشهرت برندمشتریرضایتاعتمادمشتریانرضایت مشتریتجربههزینه تغییروفاداری مشتری
-
13.
مؤلف : آذرپرا، رضا ؛ حمزوی، حسین ؛ محبی، عاطفه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (15 صفحة - من 77 إلی 91 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندارزش برندنگرش برندکیفیت برند
-
14.
مؤلف : موسوی فرد، سیدرضا ؛ كاتب مسؤول : حسنی، سید رضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»پاییز 1401 - شماره 55 التصنيف B (Azad University (20 صفحة - من 75 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولوفاداری به برندفرآوردههای لبنیبازاریابی دیجیتالوفاداریمشتریانپژوهشمحصولات نوآورانه
-
15.
مؤلف : بهاگیر، اسدالله ؛ لبافی، سمیه ؛ كاتب مسؤول : روشندل اربطانی، طاهر ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1401، دوره چهاردهم - شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 377 إلی 400 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندپلتفرم رسانهایخوداظهاری برنددرگیرسازی کاربرروبیکامشارکت کاربرکاربرپلتفرمرسانهایبرنـدارزشبـا
-
16.
مؤلف : حسینی، شاهین ؛ عابدینی، محمد رضا ؛ دوستی، ناهید ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک التصنيف ملی (8 صفحة - من 83 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:دارايي کيفيت درک شده برند وفاداري به برند شرکت بيمه سامان
-
17.
كاتب مسؤول : طلایی، حمیدرضا ؛ مؤلف : خلیلی، سارا ؛ نگینی، احسان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1401 - شماره 85 (17 صفحة - من 1151 إلی 1167 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برندوفاداری به برندتبلیغ دهان به دهاناعتماد برندعشق به برندعشقمشتریاعتمادشخصیتمشتریانتبلیغات دهانبهدهانوفاداریبازاریابی
-
18.
مؤلف : کرکه آبادی، مهدیه ؛ عالی، مهدی ؛ كاتب مسؤول : ملک، آتوسا ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1401 - شماره 18 (13 صفحة - من 55 إلی 67 )
الکلمات المفتاحية:تعهد عاطفیوفاداری به برندتجربه نام تجاریتعهد محاسباتیسن مشتریانبانک توسعه و تعاونمشتریمشتریانبــهمــدیریت تجربــه مشــتریمشــتری
-
19.
مؤلف : فرقانی اوزرودی، محمدباقر ؛ یعقوبی، علی ؛ تیموری نژاد، زهرا ؛
مجلة:جهان نوین»تابستان 1401 - شماره 18 (18 صفحة - من 16 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانیمشتریانتدوین مدلوفاداری به برندمحصولات ورزشیمولفههای شخصیتیمشتریمدلبرازش
-
20.
مؤلف : موسوی فرد، سیدرضا ؛
مجلة:منابع و سرمایه انسانی»تابستان 1401 - شماره 4 (14 صفحة - من 129 إلی 142 )
الکلمات المفتاحية:نوآوری محصولوفاداری به برندفرآوردههای لبنیبازاریابی دیجیتالمشتریانوفاداری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (47 مقالة)
- ب (23 مقالة)
- الف (9 مقالة)
- B (6 مقالة)
- علمی-ترویجی (5 مقالة)
- A+ (4 مقالة)
- ملی (4 مقالة)
- C (3 مقالة)
- ج (2 مقالة)
- بین المللی (2 مقالة)
- A (2 مقالة)
- د (1 مقالة)