کلمة المفتاح Formative assessment / (34 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
11.
كاتب مسؤول : Shahzamani، Mozhdeh ؛ مؤلف : Tahririan، Mohammad Hassan ؛
مجلة:English for Academic Purposes»Winter 2021, Volume 10 - Number 1 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:Language Assessment LiteracyFormative assessmentcontent teachersAssessment knowledgeESP PractitionersELT TeachersESPELTIranAssessmentIranianLALLanguage TestingAL
-
12.
مؤلف : Mallahi، Omid ؛ كاتب مسؤول : Saadat، Mahboobeh ؛
مجلة:Evolutionary and Educational Psychology»December 2020, Volume 2 - Number 4 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 258 إلی 277 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی پویا (ی گروهی)مداخلهانتقالبازخوردارزیابی تکوینیFormative assessmentgroup-dynamic assessmenttransferFeedbackMediation
-
13.
كاتب مسؤول : رسانه، سمیرا ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1399، دوره یازدهم - شماره 3 (5 صفحة - من 446 إلی 450 )
الکلمات المفتاحية:ارزشیابی تکوینیبهداشتفیزیکپرسش کوتاه کلاسیدانشجویانآزموندرس فیزیکارزشیابی
-
14.
مؤلف : نورافروز، رامین ؛ سیاح برگرد، مهدی ؛ ایزدپناه، ماندانا ؛ کوتی، لیلا ؛ محمد سلیمانی، سعید ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، کاوه ؛
مجلة:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»زمستان 1398، دوره دهم - شماره 4 (9 صفحة - من 376 إلی 384 )
الکلمات المفتاحية:توانمندیآموزش الکترونیکارزیابی تکوینیفیدبکهمتامحور
-
15.
مؤلف : مستور، هانیه ؛ نیلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : اسلامی، سعید ؛
مجلة:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»آذر و دی 1398، دوره دوازهم - شماره 5 ISC (7 صفحة - من 62 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:یادگیریآموزش پزشکیسنجش تکوینیسنجش الکترونیکیسنجش تکوینی الکترونیکی بلادرنگ
-
16.
مؤلف : عباسیان، غلامرضا ؛ کاظمی، فیروز ؛
مجلة:پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی»تابستان 1398، دوره نهم - شماره 2 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 539 إلی 564 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی تکوینیمهارت گفتاریبازخورد فرازبانیتصحیح صریحارزیابیزبانزبانآموزانبـازخوردآزمون
-
17.
مؤلف : إیمان بنت عمر العبدالکریم ؛ فهد بن سلیمان الشایع ؛
مجلة:جامعة الشارقة»شوال 1440 - العدد 34 ISC (29 صفحة - من 87 إلی 115 )
الکلمات المفتاحية:التقویم من اجل التعلّمالتقویم الصفیالتحصیل الدراسیتعلیم العلومالتقویم التکوینی
-
18.
مؤلف : Asadifard، Amir ؛ Afghari، Akbar ؛
مجلة:Research in English Language Pedagogy»Winter and Spring 2019 - Number 12 التصنيف A (Azad University/ISC (20 صفحة - من 71 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:achievementgenderEFL learnersFormative assessment
-
19.
مؤلف : Sadighi، Firooz ؛ Bagheri، Mohammad Sadegh ؛ Salehi، Masoomeh ؛
مجلة:studies in learning and teaching English»December 2017, Volume 6 - Number 12 التصنيف C (Azad University (24 صفحة - من 55 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:confidenceFormative assessmentbased assessmentpartialknowledge scoring
-
20.
كاتب مسؤول : یوسفی افراشته، مجید ؛ مؤلف : حاجیلویی، بهزاد ؛
مجلة:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1397 - شماره 23 ISC (18 صفحة - من 31 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:ساختار هدف کلاسسنجش تکوینیسرزندگی تحصیلیسنجش برای یادگیری