-
21.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : قاسمی، مائده ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1401 - شماره 46 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 133 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیدرگیری شناختیرفتار خریدکیفیت محتواتعامل با برندتعاملاطلاعاتقصد خریدمصرفکنندهشبکۀ اجتماعی اینستاگرام
-
22.
كاتب مسؤول : حقیقینسب، منیژه ؛ مؤلف : کامیابی، راضیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 151 إلی 172 )
الکلمات المفتاحية:نقشۀ ادراکیبرندجایگاهیابیبازاریابی
-
23.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛ مؤلف : احدی، پری ؛ حقدادی، الهام ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 22 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:شبکههای اجتماعیپیوندهای اجتماعیپاسخ به تبلیغاتادراک از مرتبط بودن تبلیغاتادراک از ارزش تبلیغات
-
24.
كاتب مسؤول : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1399 - شماره 139 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 94 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:بخشبندی بازارخوشهبندیبیمه بدنه خودروبیمهخودروشرکت بیمهمشتریان
-
25.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ قاسمی، سمیرا ؛ ترکمان، مهدی ؛ قاسمی، علی ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1394، سال دهم - شماره 27 (22 صفحة - من 101 إلی 122 )
الکلمات المفتاحية:دولت الکترونیکهنجارهای ذهنیرفتار پذیرشادراک از سودمندیادراک در راحتی استفادهادراک از کیفیت خدماتخودکارآمدی رایانه ایکنترل رفتاری درک شدهقصد و نیت استفاده از خدماتدفاتر پیشخوان دولت
-
26.
مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ داورپناه کیاسرایی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1395 - شماره 20 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 23 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی بازاریابی سبزفرهنگ زیست محیطیحمایت مدیریت ارشد از اقدامات زیست محیطیعملکرد اقتصادی و عملکرد زیست محیطی
-
27.
مؤلف : حکیمی فر، نازنین ؛ رستمی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1402، دوره دهم - شماره 4 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 180 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی سبزنظریه رفتار برنامه ریزی شدهرفتار مصرف پایدارنظریه تلنگرمصرفمحصولات سبزتلنگرمدلمصرفکنندگان
-
28.
كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1401 - شماره 31 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (45 صفحة - من 13 إلی 57 )
الکلمات المفتاحية:واکاویبرندسازیمرور نظاممندتصویربرندچارچوب پیشاند تصمیم پسایندتصــویر برنــدتصـویر برنـدبرنـدتصویربــاهـابـابـهبــر
-
29.
مؤلف : نیاکان لاهیجی، نازیلا ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ خدیور، آمنه ؛
مجلة:مدیریت برند»تابستان 1398 - شماره 18 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 69 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:صادراتفرش دستبافمحیط سیاسیمحیط فرهنگیبرندینگمحیط اقتصادیپتانسیل بازارمتغیر جغرافیاییکشــوربـاکشـورهـا
-
30.
مؤلف : نبی زاده، طاهره ؛ مهمان نوازان، سهیلا ؛ كاتب مسؤول : حقیقی نسب، منیژه ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1401، دوره بیست و ششم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 170 إلی 193 )
الکلمات المفتاحية:صادراتزعفراناستراتژی بازاریابیمدلسازی تفسیری ساختاریرویکرد سبزبازار