-
1.
كاتب مسؤول : نداف، مهدی ؛ مؤلف : قنبری عدیوی، پریسا ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1395، دوره سوم - شماره 3 ISC (21 صفحة - من 22 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:رضایتتعهد عاطفیکیفیت تعاملرفتار شهروندی مشتریسازگاری ارزشی برند خدمات و مشتری
-
2.
كاتب مسؤول : هادیانفر، نیلوفر ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1400، دوره سیزدهم ، شماره 3 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 721 إلی 743 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت مجازیتصویر مقصدقصد بازدیدبازاریابی مقصدقصد توصیه دهانبهدهانگردشگریقصدمقصدتکنولوژیاطلاعاتتکنولوژی واقعیت مجازیبازدید
-
3.
مؤلف : رحیمی، فرج اله ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رضایی، اعظم ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت راهبردی»پاییز 1396 - شماره 66 التصنيف B (Azad University/ISC (22 صفحة - من 13 إلی 34 )
الکلمات المفتاحية:هوش سازمانیتفکر راهبردی فردیتفکر راهبردی گروهیمدلیابی ساختاری PLSمدل HLM
-
4.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ فعلی، راضیه ؛ رحیمی، فرج اله ؛ محمودی، ادریس ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1395 - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 37 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:عوامل شناختیعوامل احساسیوفاداریمقصد گردشگریگردشگریگردشگریمقصدمقصدتصویر ذهنی مقصدتصویر ذهنی مقصد
-
5.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ زارعپور، زینب ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1394، دوره جدید - شماره 21 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 159 إلی 174 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتتصویر برندتعمیم برندنگرش تعمیم برندتناسب تصویر برند
-
6.
مؤلف : نداف، مهدی ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ مسعودی، زینب ؛
مجلة:توسعه اجتماعی»زمستان 1395، دوره یازدهم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 199 إلی 222 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد اجتماعیروابط عمومیعملکرد روابط عمومی
-
7.
مؤلف : حاجی پور، بهمن ؛ درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ شمسی کوشکی، سجاد ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1391 - شماره 7 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (34 صفحة - من 54 إلی 87 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی محصولقلمرو محصولقابلیتهای تخصصیشده بازاریابیقابلیتهای معماری بازاریابیرهبری هزینهاستراتژی تمایزبازاراستراتژیبازاریابی
-
8.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 643 إلی 662 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
9.
مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ قاسمی، افشین ؛ سلیمانی، سارا ؛
مجلة:علوم مدیریت ایران»پاییز 1392 - شماره 31 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 131 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری الکترونیکیبانکداری سنتیاعتماد به بانکداری الکترونیکیتمایل به پذیرش بانکداری الکترونیکیبانکسنتیپژوهش
-
10.
كاتب مسؤول : محمدی، سارا ؛ مؤلف : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ هادیان فر، نیلوفر ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»تابستان 1401 - شماره31 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 231 إلی 247 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگرینیات رفتاری گردشگرانبازاریابی تلفن همراه