-
1.
مؤلف : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ کیماسی، دکتر مسعود ؛ كاتب مسؤول : اورعی، سید حسین ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1399 - شماره 65 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 17 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:مطالعه موردیمدل کسب و کاربانک های تجاریبانکداری باز
-
2.
مؤلف : سلطانی، مرتضی ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نجات، سهیل ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1395، دوره جدید - شماره 25 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (36 صفحة - من 155 إلی 172، من 179 إلی 196 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانارزش ویژه برندشهرت شرکتتبلیغات توصیهایشهروندی شرکتی
-
3.
مؤلف : بادکوبه ای، محمد ؛ كاتب مسؤول : اسفیدانی، محمد رحیم ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1401- شماره 52 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 254 إلی 286 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد صادراتیexport performanceصادرات زعفرانInternational marketing strategyاستراتژی بازاریابی بین المللیExport of saffron
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ توپااسفندیاری، فاطمه ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1398 - شماره 21 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 70 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تعهدوفاداریبانک ملیارزش طول عمر مشتریهزینههای تعویض (سوئیچینگ)
-
5.
مؤلف : سلطانی نژاد، نیما ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ جندقی، غلامرضا ؛ كاتب مسؤول : سلطانی، مرتضی ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 3 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدماتارزش ادراک شدهتصویر برندقصد خریدتصویر فروشگاهریسک ادراک شدهبرند خصوصی
-
6.
مؤلف : کریمی داویجانی، مریم ؛ نظری، محسن ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 173 إلی 190 )
الکلمات المفتاحية:مادی گراییدرگیری ذهنی با پوشاک مدنیاز به منحصر بفردیر.فتار خرید اجتماعی مد
-
7.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ كاتب مسؤول : حاجی مجمد علی، علی ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1397، دوره جدید - شماره 36 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 13 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی خدماتبرندهویت برندهویتصنعت ارتباطاتپژوهشالگوارتباطات یکپارچه بازاریابیمدیرانمصاحبهشناساییمؤلفههای
-
8.
كاتب مسؤول : حقیقی، دکتر محمد ؛ مؤلف : اسفیدانی، دکتر محمدرحیم ؛ امیرشاهی، دکتر میر احمد ؛ سلیم، شیرین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1397 - شماره 15 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (50 صفحة - من 47 إلی 96 )
الکلمات المفتاحية:صنعت ساختماننظریه داده بنیادبرند سازی شرکتمدل برند سازیبرنـدبرنــدشــرکتهـاشـرکتبـاهــابــابـه
-
9.
مؤلف : آقازاده، هاشم ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ مطلق، مجیدقلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1395، دوره بیستم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیاخلاق اسلامیفروش شخصینظریه پردازی داده بنیادمقیاس ارزیابی
-
10.
كاتب مسؤول : امامی اقلیمی، پگاه ؛ مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛
مجلة:مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی»تابستان 1400، دوره چهارم - شماره 12 التصنيف ب (Ministry of Science (28 صفحة - من 49 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:مرور نظاممندمدل کسبوکارمدل کسبوکار نوآورانهپیشرانههای مدل کسبوکار نوآورانه