-
1.
مؤلف : حسینی، میرزا حسن ؛ پرهیزگار، محمد مهدی ؛ عباسی اسفنجانی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»خرداد و تیر 1390 - شماره 47 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابینظریه آشوبنظریه پیچیدگیتاکتیک های بازاریابیبازاربازاریابیمحیطپیچیدگیآشوبمشتریآشفته
-
2.
مؤلف : طالقانی، محمد ؛ تقی زاده، محمد رضا ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1389 - شماره 98 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 27 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:بیمهآمیخته بازاریابیبیمه عمر و پساندازمدیریت منسجم خدماتعنصربیمههای عمرشرکتهای بیمهاطلاعات
-
3.
مؤلف : حمیدیان پور، فخریه ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 70 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 56 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکیفیت ادراک شدهتصویر برندوفاداری به برندارزش ویژه برند
-
4.
مؤلف : زمانیان، علی رضا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»بهمن و اسفند 1388 - شماره 39 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 32 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:توليدآميخته بازاريابيگل و گياهان زينتيبازاريابي صادراتيصادراتگل و گیاهاستان مازندرانبازاریابیاستان
-
5.
مؤلف : عدالتی، حسین ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1395 - شماره 79 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 15 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیفرش دستبافاستراتژی محصولمحصول در آمیخته بازاریابیآمیخته کالایی فرش دستباف ایرانی
-
6.
مؤلف : دعایی، حبیب الله ؛ حسینی، زهرا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1387 - شماره 32 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 31 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:صادراتآميخته بازاريابيبازاريابيبنگاه هاي كسب و كاربازارراهکار
-
7.
مؤلف : تقی زاده جورشری، محمدرضا ؛ طالقانی، محمد ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1391 - شماره 55 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 62 إلی 71 )
الکلمات المفتاحية:بیمهآمیخته بازاریابیمدیریت منسجم خدماتبیمه عمر و پس انداز
-
8.
مؤلف : قربانی، رحیم ؛ لعلی پور، اعظم ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1393 - شماره 64 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (11 صفحة - من 18 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:آميخته بازاريابيﻋﻮاﻣﻞ ﻣﺤﻴﻄﻲنمايشگاهشركت سهامي نمايشگاه هاي بين المللي جمهوري اسلامي ايراننمايشگاهاي تخصصي بين المللياهداف شركت كنندگانمعيارهاي انتخاب نمايشگاهحمايت هاي دولتي
-
9.
مؤلف : یاری، علی رضا ؛ مصلحی، عادل ؛ موسی زاده، نیلوفر ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»تابستان و پاييز 1388 - شماره 60 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:آمیخته بازاریابیکانال توزیعروششناسی تعیین کانال توزیع و صنعت مخابراتشرکت مخابراتیبازاربازاریابیاطلاعاتخدمات