Abstract:
این مقاله سعی مینماید تا به نقش مثبت اینترنت به عنوان یک پدیده تکنیکی-رسانهایی و اجتماعی-فرهنگی در فرآیند آموزش/ یادگیری زبان فرانسه بپردازد و نشان دهد چگونه استفاده از اینترنت در امر آموزش میتواند به راحتی برای کلاس زبان فرانسه میسر باشد و به دنبال پاسخ به این سؤال است که آیا اینترنت میتواند به عنوان یک ابزار کمک آموزشی مفید و مؤثر در کلاس زبان فرانسه مورد استفاده قرار گیرد و در روند این استفاده جایگزین مدرس زبان شود؟همچنین این تحقیق درصدد است با معرفی مزایای اینترنت به مدرسان و زبانآموزان نقش مؤثر آن را در ایجاد انگیزه برای یک اقدام نوآورانه در استفاده از اینترنت در فعالیتهای آموزشی در زمینه زبان فرانسه نشان دهد.
Machine summary:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) (به تصویر صفحه مراجعه شود) Comment inte?grer
Dr. Rouhollah RAHMATIAN
r_rahmatian@yahoo.
Mandana HADI
Mandana.
hadi@voila.
این مقاله سعی مینماید تا به نقش مثبت اینترنت به عنوان یک پدیده تکنیکی-رسانهایی و اجتماعی-فرهنگی در فرآیند آموزش/
یادگیری زبان فرانسه بپردازد و نشان دهد چگونه استفاده از اینترنت در امر آموزش میتواند به راحتی برای کلاس زبان فرانسه میسر
باشد و به دنبال پاسخ به این سؤال است که آیا اینترنت میتواند به عنوان یک ابزار کمک آموزشی مفید و مؤثر در کلاس زبان فرانسه
مورد استفاده قرار گیرد و در روند این استفاده جایگزین مدرس زبان شود؟همچنین این تحقیق درصدد است با معرفی مزایای اینترنت
به مدرسان و زبانآموزان نقش مؤثر آن را در ایجاد انگیزه برای یک اقدام نوآورانه در استفاده از اینترنت در فعالیتهای آموزشی در زمینه
زبان فرانسه نشان دهد.
کلید واژهها:اینترنت،آموزش زبان،زبانآموز،مدرس زبان"