Category (Article count) |
---|
مدیریت 40 |
اقتصاد 15 |
علوم اجتماعی 10 |
جغرافیا 6 |
روانشناسی 3 |
علوم تربیتی 2 |
حوزه سلامت 1 |
اخلاق 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 78 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 51 |
ب 9 |
الف 3 |
-
21.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ اصغری، قاسم ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 663 to 678 )
Keywords:درگیری ذهنیعناصر شناختیناهمسانی شناختینگرانی بعد از خریددرگیری ذهنی مصرفکنندهاطلاعاتخریـد
-
22.
Writer : محمودی، سمیه ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»تابستان 1394- شماره 13 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 72 to 92 )
-
23.
Writer : محمودی، سمیه ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»تابستان 1394 - شماره 28 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 139 to 166 )
Keywords:تصویر ذهنیآشناییپژوهش ترکیبیریسک ادراک شدهتصویر خاورمیانهگردشگرانمقصدقصدتصویر مقصدسفرایران
-
24.
Writer : محمودی، سمیه ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1394 - شماره 29 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 21 to 44 )
Keywords:انگیزهتصویر مقصدتصویر کلانفعالیت های ارتباطی مقصدرویکرد پژوهش ترکیبیDestination ImageMacro ImageCommunication ActivitiesMixed Method ApproachMotivation
-
25.
Writer : یاوری، زهرا ؛ رنجبریان، بهرام ؛ کتابی، سعیده ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1394، سال هفتم - شماره 13 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 163 to 184 )
Keywords:تحلیل ممیزیبخش بندی بازارارزش پیشنهادیبازار صنعتیمبناهای بخش بندیمشتریبخشبندیبازارمشتریانارزشمدلمعیار
-
26.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ امامی، علی رضا ؛ سلیم، شیرین ؛
Journal:برنامه ریزی و توسعه گردشگری»زمستان 1393 - شماره 11 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 53 to 75 )
Keywords:ادراک ریسکبازاریابی مقصد گردشگریگردشگر بالقوهروش آمیختهمقصد گردشگری ایرانperceived riskMixed methodDestination marketingIran destinationPotential touristsریسکگردشگرانمقصدایرانسفرگردشگران بالقوهاکتشافیریسک ادراک
-
27.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
Journal:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 21 to 34 )
Keywords:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
28.
Writer : غفاری، محمد ؛ رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره ششم - شماره 4 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 845 to 866 )
Keywords:ارزش ویژة برندوفاداری به مقصد گردشگریارزش ویژة برند مقصد گردشگریتصویر ذهنی مقصد گردشگریمقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
29.
Writer : رنجبریان، بهرام ؛ فتحی، سعید ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 133 to 148 )
Keywords:Iranتصوير ذهنی کلیتصوير ذهنی عاطفیتصوير ذهنی شناختینيت سفرمقصد گردشگری ايران
-
30.
Writer : غفاری، محمد ؛ فتحی، سعید ؛ رنجبریان، بهرام ؛
Journal:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»تابستان 1393 - شماره 25 Ranking Science-Research (Azad University/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:اصفهانگردشگریبخش بندی بازارانگیزههای سفرگردشگرانانگیزهسفرهـاشهر اصفهانشهربازار