پاییز 1394، دوره هفتم - شماره 3 Ranking Science-Research (Ministry of Science)
-
Writer : آخوندزاده نوقابی، الهام ؛ البدوی، امیر ؛ سپهری، محمد مهدی ؛
(28 page(s) - From 515 to 542 )
Keywords:داده کاویخوشه بندیبخش بندی مشتریتغییرات ساختاری بخش هاقوانین باهم آییمشتریمشتریانبخشبندی مشتریانمشـتریانقوانین
-
Writer : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ علوی، سید مسلم ؛ نجفی سیاهرودی، مهدی ؛
(20 page(s) - From 543 to 562 )
Keywords:عشق به برندحسادت به برنداقدام های ضد برند از جانب مشتریهویت سازی برندحسادتمشتریهویتعشقبرنـدهویتسازیحس
-
Writer : تابان، محمد ؛ شرفی، وحید ؛ محمدی، اسفندیار ؛ ویسه، سید مهدی ؛
(18 page(s) - From 583 to 600 )
Keywords:رقابت پذیریجذابیتهوش کسب وکارقابلیت های درونی بانکهوش کسب و کاربانکرقابتمدل
-
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ پشا آبادی، میکاییل ؛ عطایی، مهدی ؛ حیاتی، بهزاد ؛
(20 page(s) - From 601 to 620 )
Keywords:انعطاف پذیریچابکی سازمانیبازاریابی کارآفرینانهابعاد بازاریابی کارآفرینانهکارآفرینیبازاریـابی
-
Writer : خسروی، محمد رضا ؛ دل افروز، نرگس ؛ شاهرودی، کامبیز ؛ رضایی یوسفی، بهنام ؛
(22 page(s) - From 621 to 642 )
Keywords:هویت سازمانیارزش ویژه برندمسیولیت اجتماعی شرکتمدلارزش ویژةسنجش
-
Writer : درزیان عزیزی، عبدالهادی ؛ رحیمی، فرج اله ؛ اسداللهی دهکردی، الهه ؛
(20 page(s) - From 643 to 662 )
Keywords:تبلیغاتارزش ویژه برندابعاد ارزش ویژه برندپیشبرد فروشبرنـدارزش ویژةپژوهشمدل
-
Writer : قلی زاده، زهرا ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛
(20 page(s) - From 679 to 698 )
Keywords:اثر بخشییادآوریقصد خریدجایگذاری برندنگرش کلی نسبت به جایگذاری برندجایگذاریفیلم سینماییپژوهش
-
Writer : رستگار، عباسعلی ؛ سیاه سرانی کجوری، محمد علی ؛
(22 page(s) - From 699 to 720 )
Keywords:ویژگی های شخصیتیچشم وهم چشمیاعتیاد به خریدخرید وسواسیخریـدمادی
-
Writer : محترم، رحیم ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ نظری، محسن ؛ روستا، احمد ؛
(16 page(s) - From 721 to 736 )
-
Writer : محقر، علی ؛ رضوی، مصطفی ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
(24 page(s) - From 737 to 760 )
Keywords:نوآوریپویایی سیستمزنجیره تامینخلق مشترک دانشدانشسیاستسازمانسیستمانباشت دانشسـازمانمدلسناریو