Category (Article count) |
---|
میان رشته ای 6 |
حوزه سلامت 4 |
علوم تربیتی 4 |
روانشناسی 4 |
Language (Article count) |
---|
Persian 18 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 3 |
ب 2 |
ج 1 |
الف 1 |
-
1.
Writer : چگنی، سعید ؛ یوسف وند، مهدی ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 page(s) - From 1 to 14 )
Keywords:اضطرابمراقبهآرام سازی عضلانیاختلال آسیب پس از سانحه
-
2.
Corresponding Author : چگنی، سعید ؛ Writer : یوسف وند، مهدی ؛ وجدیان، محمدرضا ؛
Journal:پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش»شهریور 1402 - شماره 63 (14 page(s) - From 195 to 208 )
Keywords:دانش آموزانتاب آوریمشاوره آدلری
-
3.
Writer : سیدآبادی، سمیرا ؛ حقی، احمد ؛ حافظی، حسین ؛ یوسف وند، مهدی ؛ Corresponding Author : اسکندری، ندا ؛
Journal:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»تابستان 1400، دوره دوازدهم - شماره 2 (10 page(s) - From 319 to 328 )
Keywords:خود نظم بخشیهدف گزینیتعلل ورزی آموزشیاهمالکاریacademic procrastinationprocrastinationSelf-regulationGoal orientation
-
4.
Writer : ایرانمش، صالحه ؛ عربان، شجاع ؛ آزادی، آرزو ؛ اسکندری، ندا ؛ نادعلی نژاد، حیران ؛ شیخی، سعید ؛ Corresponding Author : یوسف وند، مهدی ؛
Journal:روانشناسی تربیتی»زمستان 1399 - شماره 58 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 1 to 24 )
Keywords:آموزش راهبردهای شناختی – فراشناختیتفکر خودارزیابانه منفیرفتارهای خودشکن آموزشیcognitive metacognitive strategies instructionassessment thinkinginstructional self defeating behaviorsNegative selfفراشناختی
-
5.
Writer : یوسف وند، مهدی ؛ Corresponding Author : چهاردولی، عباس ؛
Journal:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»پاییز 1399، دوره یازدهم - شماره 3 (12 page(s) - From 398 to 409 )
Keywords:مدلدانشجویاننیازهای خودتعیین گریسرمایه های انسانیstudentspatternhuman resourcesSelf-Determination Needsمدیریت سرمایههای انسانیسازمانتوانمندسازیتوسعهپرسشنامهپژوهش
-
6.
Writer : پورمحمدقوچانی، کامران ؛ قاسمی کهریز سنکی، بهشته ؛ شاکرمی، مریم ؛ جلیلی، راضیه ؛ قدم پور، عزت اله ؛ Corresponding Author : یوسف وند، مهدی ؛
Journal:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1399، دوره سیزده - شماره 1 ISC (7 page(s) - From 10 to 16 )
Keywords:ارزشیابی تکوینیعشق به یادگیریبازخوردهای اصلاحی کتبی و کلامیEmotional freedom Techniquesو studentsanxietypsychological well-being
-
7.
Writer : شاکرمی، مریم ؛ سلطانی فلاح، امیرحسین ؛ قاسم آبادی کرمی رنجبر، زهرا ؛ زارعی، زلیخا ؛ Corresponding Author : یوسف وند، مهدی ؛
Journal:راهبردهای نوین تربیت معلمان»پاییز و زمستان 1398 - شماره 8 (18 page(s) - From 29 to 46 )
Keywords:بازخوردهای اصلاحیارزشیابی تکوینیتابآوری آموزشیتعلق پذیری تحصیلFeedbackformative evaluationAcademic ResilienceMeaning of Education
-
8.
Writer : قدم پور، عزت اله ؛ جدیدی، سما ؛ میرزایی، فریده ؛ زارعی، زلیخا ؛ Corresponding Author : یوسف وند، مهدی ؛
Journal:توسعه آموزش جندی شاپور اهواز»شهریور 1398، دوره دهم - شماره 3 (11 page(s) - From 230 to 240 )
Keywords:بازخوردراهبردهای مقابلهایآموزش مبتنی بر پذیرفتن و پایبندی عملکردیacceptance and commitment based educationbehaviorcoping strategies
-
9.
Writer : یوسفوند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ Corresponding Author : قدم پور، عزت اله ؛
Journal:پژوهش های آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1398 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 29 to 40 )
-
10.
Writer : یوسفوند، مهدی ؛ صادقی، مسعود ؛ غلامرضایی، سیمین ؛ Corresponding Author : قدمپور، عزتاله ؛
Journal:پژوهش های نوین روانشناختی»پاییز 1398 - شماره 55 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 253 to 276 )
Keywords:مکان کنترلدرگیری تحصیلیتاب آوری تحصیلیخوش بینیتحصیلی