Category (Article count) |
---|
مدیریت 8 |
علوم اجتماعی 5 |
میان رشته ای 3 |
جغرافیا 3 |
ادیان، مذاهب و عرفان 1 |
هنر و معماری 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 21 |
-
1.
اثر کارآفرینی بانوان و درک کار بانوان بر توسعه برند گردشگری کشاورزی زنان (مورد مطالعه: مطالعه اورامانات)
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : رمضانی، فریده ؛ نصیری هند خاله، اسماعیل ؛ کمالی سروستانی، آمنه ؛
Journal : زن و جامعه » بهار 1402، سال چهاردهم - شماره 1 Ranking A (Azad University/ISC (15 page(s) - From 46 to 60 )
Keywords: توانمندسازی بانوان گردشگری کشاورزی کارافرینی درک کار بانوان understanding women's work women's entrepreneurship Agricultural Tourism women Empowerment
-
2.
اثر پایین بودن بهرهوری بر انتقام از برند در صنعت خودرو
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : اکبر زاده، سعید ؛
Journal : بررسی های بازرگانی » مهر و آبان 1401- شماره 115 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 85 to 98 )
Keywords: صنعت خودرو برند بهرهوری نفرت از برند Brand Hate Efficiency Brand automobile industry
-
3.
اثر جهانبینی اجتماعی- فرهنگی گردشگران بر قصد بازدید آنان از خانههای سنتی شوشتر
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : شهرستانی، مهران ؛
Journal : مطالعات شهر ایرانی اسلامی » تابستان 1401 - شماره 48 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 55 to 70 )
Keywords: فرهنگ گردشگری شوشتر خانه سنتی صالت Traditional house destination cultural worldview Tourism
-
4.
اثر بازاریابی واقعیت افزوده بر روی رفتار و تجربههای گردشگران در زمان اپیدمی کوئید 19 (مورد مطالعه اپلیکیشن تور مجازی موزه ملی ایران)
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : محمدی، آناهیتا ؛
Journal : برنامه ریزی و توسعه گردشگری » تابستان 1401 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 175 to 200 )
Keywords: بازاریابی گردشگری واقعیت افزوده موزه ملی ایران اپلیکیشن تور مجازی Virtual Tour Application Augmented Reality National Museum of Iran Marketing Tourism
-
5.
بهکارگیری استراتژی تجزیه و تحلیل دادههای بزرگ و اینترنت اشیاء جهت کسب مزیت رقابتی پایدار در سازمانهای دولتی
Writer : آهنگران، جعفر ؛ کریمی، محمود ؛ Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛
Journal : مدیریت سازمان های دولتی » بهار 1401 - شماره 38 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (18 page(s) - From 45 to 62 )
Keywords: استراتژی مزیت رقابتی سازمانهای دولتی اینترنت اشیاء دادههای بزرگ big data Public Organization Strategy. Competitive Advantage IOT
-
6.
تحلیل اثر شخصیتی برند گردشگری شهری بر قصد بازدید از طریق تجانس درک شده (مورد مطالعه شهر تهران)
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : شماعی، علی ؛ جلالیان، سید اسحاق ؛ رفیعی، فرزانه ؛
Journal : تحقیقات کاربردی علوم جغرافیایی » بهار 1401 - شماره 64 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 269 to 289 )
Keywords: نظریه هافستد قصد بازدید شخصیت برند گردشگری شهری تجانس درک شده Urban tourism brand personality visitation intention perceived consensus Hofstede theory
-
7.
استفاده از فناوری واقعیت مجازی در زمان شیوع اپیدمی کووید 19 در صنعت گردشگری (مطالعه موردی: موزه ایران باستان)
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : کیانی، عباس ؛
Journal : فضای گردشگری » زمستان 1400 - شماره 41 Ranking A (Azad University (32 page(s) - From 111 to 142 )
Keywords: تجربه ناب پاسخشناختی دلبستگی به واقعیت مجازی کوئید 19 قصد بازدید پاسخ عاطفی Affective response Cognitive response authentic experience visit willingness attachment to virtual reality COVID-19
-
8.
اثر ایجاد حس مالکیت روانی فردی و جمعی برند در اجتماعات آنلاین برند بر رفتار خرید و تبلیغات برخط دهان به دهان (مورد مطالعه: شرکت هواپیمایی ماهان)
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : رجبی، جهان ؛
Journal : مدیریت نوآوری و راهبردهای عملیاتی » زمستان 1400- شماره 8 (20 page(s) - From 401 to 420 )
Keywords: حمل و نقل هوایی تبلیغ دهان به دهان جوامع برند مالکیت روانی Word-of-mouth advertising brand communities Intellectual Property Aviation
-
9.
طراحی و تدوین مدل بومی تبلیغات ویروسی برای خردهفروشیهای اینترنتی با استفاده از روش داده بنیاد
Writer : میراحمدی، منیر السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛
Journal : مدیریت بازاریابی » زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 Ranking A (Azad University (18 page(s) - From 69 to 86 )
Keywords: تبلیغات تبلیغات ویروسی کوید 19 خردهفروشیها خردهفروشهای اینترنتی Viral Advertising Online Retailers Covid 19. Retailers Advertising
-
10.
اثر تبلیغات افراد مشهور بر دلبستگی دنبالکنندهها در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تأکید بر اهمیت رسانه
Corresponding Author : شیرمحمدی، یزدان ؛ Writer : برهانی، محبوبه ؛
Journal : جامعه، فرهنگ و رسانه » زمستان 1400 - شماره 41 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 173 to 198 )
Keywords: رسانه تبلیغات اینستاگرام برندهای انسانی Human Brands Instagram media Advertising بازاریابی شبکههای اجتماعی شبکه اجتماعی اینستاگرام دلبستگی محصولات