Category (Article count) |
---|
مدیریت 8 |
جغرافیا 3 |
میان رشته ای 2 |
تربیت بدنی 2 |
حوزه سلامت 2 |
حسابداری 1 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 20 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 9 |
Science-Research 1 |
-
1.
Writer : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ سعیدی، پرویز ؛
Journal:مطالعات برنامه ریزی سکونتگاه های انسانی»تابستان 1402- شماره 63 Ranking B (Azad University (12 page(s) - From 67 to 78 )
Keywords:گردشگری روستاییتحلیل تمشهرستان رودسرمدل بازاریابیمصاحبههای نیمه ساحتاریSemi-field Interviewsrural tourismTheme AnalysisMarketing Model
-
2.
Writer : علینژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : صلواتی، شهرام ؛
Journal:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1402، دوره دهم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 51 to 71 )
Keywords:رویکرد کیفیبرند لوکسنگرش مصرفکنندهخودروهای لوکس"luxury brand""luxury cars""consumer attitude"" qualitative approach"مصرفکنندگانبازارمشترینگرش مصرفکنندگانشاخصمشتریان
-
3.
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1401 - شماره 38 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 17 to 32 )
Keywords:ارتباطات شفاهیروش آمیختهرسانههای اجتماعیارتباطات شفاهی الکترونیکیElectronic Word of Mouth Communicationsocial mediamixed methodsword of mouth communication
-
4.
Writer : علی نژاد، مریم ؛ نسیمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : صلواتی، شهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»پاییز 1401 - شماره 19 Ranking ب (Ministry of Science (18 page(s) - From 201 to 218 )
Keywords:قصد خریدخودروهای لوکسرویکرد آمیختهنگرش مصرف کنندگانConsumers attitudeluxury carsbuy intentionMixed approach
-
5.
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ پالی، سمیرا ؛ Corresponding Author : نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات مدیریتی دریا محور»پاییز 1401 - شماره 3 (16 page(s) - From 4 to 19 )
Keywords:تبلیغات شفاهیروش فراترکیبگردشگری ساحلیتبلیغات شفاهی الکترونیکیروش بهترین بدترینCoastal TourismWorst MethodElectronic Word of Mouthsynthesis methodMetaWord of MouthBest
-
6.
Writer : زعفری، میثم ؛ Corresponding Author : نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»تابستان 1401 - شماره 10 (25 page(s) - From 181 to 205 )
Keywords:وفاداری برندهمزاد پنداریقابل اطمینان بودندلبستگی برند و محصولBrand and product attachmentbrand loyaltySelf Congruityreliability
-
7.
Writer : نصیری، مجتبی ؛ دیده خانی، حسین ؛ نسیمی، محمد علی ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»بهار و تابستان 1401، سال چهاردهم - شماره 27 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (23 page(s) - From 351 to 373 )
Keywords:کارآفرینیخرید اینترنتیخرده فروشیتحلیل تمکسب و کارهای آنلاینمصاحبههای نیمه ساختاریRetail Stores Thematic analysisExploratory Interview.EntrepreneurshipOnline shoppingOnline Businesses
-
8.
Corresponding Author : صفری سیاهکلرودی، عماد ؛ Writer : عباسی، ابراهیم ؛ نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات جغرافیایی مناطق کوهستانی»بهار 1401 - شماره 9 Ranking ب (Ministry of Science (12 page(s) - From 80 to 91 )
Keywords:گردشگری روستاییبرند مقصدمناطق کوهستانیرودسرمدل بازاریابیRudsar cityMarketing ModelMountainous Areasdestination brand equityrural tourism
-
9.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخطOnline Interpersonal RelationshipsElectronic Word of Mouth Advertisingdata based theorysocial mediaWord of mouth advertising
-
10.
Writer : نصیری، مجتبی ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»پاییز 1400، دوره یازدهم - شماره 2 Ranking B (Azad University/ISC (30 page(s) - From 121 to 150 )
Keywords:مشتریانفروش اینترنتیکرونانوآوری وب سایتهارویکرد سلامت محوری"Website Innovation""Online Sales""Health Centric Approach""Customers""Corona"