keyword رسانه های اجتماعی / (343 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
ارزیابی آگاهی از هویت ملی در رسانه های جمعی و اجتماعی با رویکرد مقایسه ای (مطالعه موردی نوجوانان شهر اردبیل)
Writer : فرج زاده خیاوی، غلامعلی ؛ حبیب زاده، اصحاب ؛ جعفری، علی ؛ سلطانی فر، محمد ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (17 page(s) - From 1927 to 1943 )
Keywords: هویت رسانه های جمعی رسانه های اجتماعی آگاهی از هویت ملی Nnational Identity Awareness Mass media social media Identity
-
2.
ارتباط گفتمان هواداران در رسانههای اجتماعی با اقدامات خشونت آمیز
Writer : رزم پوش، مرتضی ؛ فرزان، فرزام ؛ بستام، مصطفی ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » دی 1401 - شماره 26 ISC (31 page(s) - From 978 to 1008 )
Keywords: خشونت فوتبال هواداران رسانه های اجتماعی اینستاگرام Football Instagram violence Fans social media
-
3.
تأثیر رسانههای اجتماعی بر وندالیسم با نقش میانجی آگاهی سیاسی؛ مطالعۀ موردی استان ایلام
Writer : محمدی، صیاد ؛ جلال پور، شیوا ؛ یوسفی، بهرام ؛ عامری گلستانی، حامد ؛
Journal : مطالعات فرهنگی پلیس » زمستان 1401 - شماره 35 (9 page(s) - From 44 to 52 )
Keywords: فرهنگ وندالیسم آگاهی سیاسی رسانههای اجتماعی Vandalism social media Political awareness culture
-
4.
بررسی جایگاه بازاریابی مبتنی بر رسانههای اجتماعی در بنگاههای کوچک و متوسط استان لرستان در شرایط بحران کرونا از دیدگاه مدیران و مالکان آنها
Writer : بارانی بیرانوند، نگین ؛ گرجی چالسپاری، احسان ؛
Journal : مدیریت بحران » زمستان 1401 - شماره 22 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 73 to 86 )
Keywords: استان لرستان بازاریابی رسانههای اجتماعی کرونا ویروس بنگاههای کوچک و متوسط Coronavirus of Small and Medium Enterprises social media Lorestan Province. Marketing
-
5.
شناسایی الگوهای ذهنی تعامل کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه در لینکدین با استفاده از روش کیو
Writer : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛ علیپور، سیما ؛ اصغری نجیب، مریم ؛
Journal : مدیریت بازرگانی » زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 625 to 646 )
Keywords: تعامل روش کیو رسانههای اجتماعی لینکدین کسبوکارهای بنگاهبهبنگاه Business-to-Business Engagement Q Method social media Linkedin
-
6.
بررسی مقایسهای نقش رسانههای جمعی و اجتماعی در احساس تعهد به هویت ملی نوجوانان (موردمطالعه؛ نوجوانان شهر اردبیل)
Writer : فرج زاده، غلامعلی ؛ حبیب زاده، اصحاب ؛ سلطانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : جعفری، علی ؛
Journal : مطالعات ملی » پاییز 1401 - شماره 91 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 105 to 124 )
Keywords: هویت رسانههای جمعی رسانههای اجتماعی تعهد به هویت ملی Commitment to National Identity Mass media social media Identity
-
7.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
Writer : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ Corresponding Author : هاشم زهی، نوروز ؛
Journal : مطالعات رسانه ای » پاییز 1401 - شماره 58 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 105 to 117 )
Keywords: فضای مجازی رسانههای اجتماعی توسعه بازاریابی اجتماعی سازمان صدا و سیمای ایران Social Marketing Development the Islamic Republic of Iran Broadcasting Cyberspace social media
-
8.
تدوین الگوی جامعهشناختی نهادینه کردن ورزش همگانی در بین دانشجویان دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه
Corresponding Author : کریمی، علی ؛ Writer : علی دوستی، حسام الدین ؛
Journal : مطالعات راهبردی جامعه شناختی در ورزش » پاییز 1401 - شماره 4 (11 page(s) - From 310 to 320 )
Keywords: ورزش همگانی رسانه های اجتماعی نهاد های آموزشی Educational Institutions social media public sports
-
9.
گونهشناسی اخبار جعلی و شایعات کرونایی در رسانههای اجتماعی در ایران
Corresponding Author : قاسمی نژاد، عبدالرحیم ؛ Writer : زمردی، رضا ؛ خیامی، عبدالکریم ؛
Journal : مطالعات هنر و رسانه » پاییز و زمستان 1401، دوره چهارم - شماره 2 (31 page(s) - From 127 to 157 )
Keywords: توییتر رسانههای اجتماعی تلگرام اینستاگرام اخبار جعلی Fake News Instagram Twitter Telegram social media
-
10.
بررسی تأثیر عوامل فنی سازمانی و محیطی بر عملکرد مالی با نقش میانجی استفاده از رسانههای اجتماعی در شرکتهای شهرک صنعتی توس مشهد
Writer : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ گل سرخ آبادی، فاطمه ؛ زینبی، ناصر ؛ Corresponding Author : ناطق گلستان، احمد ؛
Journal : پیشرفت های مالی و سرمایه گذاری » پاییز 1401- شماره 8 Ranking A+ (Azad University (21 page(s) - From 140 to 160 )
Keywords: عوامل سازمانی عملکرد مالی عامل محیطی عوامل فنی Financial performance رسانههای اجتماعی Organizational Factors social media technical factors Environmental factor Environmental factor technical factors social media Organizational Factors Financial performance
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (104 Article)
- علمی-پژوهشی (42 Article)
- الف (29 Article)
- علمی-ترویجی (12 Article)
- B (8 Article)
- ج (7 Article)
- A (6 Article)
- A+ (4 Article)
- C (2 Article)
- د (2 Article)
- بین المللی (1 Article)