keyword تبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی / (18 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : تاجفر، امیرهوشنگ ؛ بختی، مهدی ؛
Conference:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات ششمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق Ranking International (18 page(s) - From 146 to 163 )
Keywords:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین شبکه مجازی
-
2.
Writer : بحرینی، مرجان ؛ نوربخش، پریوش ؛ Corresponding Author : عبدالملکی، حسین ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1401 - شماره 35 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 58 to 69 )
Keywords:وفاداریتیراندازیصحه گذاریتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیElectronic Word of MouthendorsementLoyaltyShooting
-
3.
Writer : سید صفوی زاده، مهدی ؛
Conference:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران Ranking International (16 page(s) - From 981 to 996 )
Keywords:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
4.
Writer : الفپورتراکمه، مریم ؛ نصیری، سپیده ؛ محمدی فام، سینا ؛ Corresponding Author : انصاری، منوچهر ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 953 to 973 )
Keywords:مشارکت اجتماعیارزش ویژه برندتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیهرم ارزش ویژه مشتری محوررسانههای اجتماعیsocial mediabrand equityCustomer-based brand equity pyramidElectronic Word-of-Mouthsocial participationاطلاعاتارزش ویژهاجتماعی
-
5.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخطOnline Interpersonal RelationshipsElectronic Word of Mouth Advertisingdata based theorysocial mediaWord of mouth advertising
-
6.
Corresponding Author : عبدالملکی، حسین ؛ Writer : خدایاری، عباس ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»بهار 1400 - شماره 31 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (10 page(s) - From 51 to 60 )
Keywords:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکیقصد حضور مجددعوامل انتزاعیعوامل عینیPhysical FactorsElectronic Word of Mouthsubjective factorsRePresence
-
7.
Writer : نکوئی، فرزانه ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (12 page(s) - From 172 to 183 )
Keywords:نوآوریاعتماد مشتریتسهیم دانشزبان مشترکتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیرابطه درک شدهElectronic mouth|to|mouthperceived relationshipcommon languageKnowledge SharingCustomer Trust
-
8.
Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛ Writer : جعفری نیا، سعید ؛ خلیلی، حامد ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1399 - شماره 39 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 55 to 80 )
Keywords:وفاداری به برنداعتماد به برندتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیمشارکت مشتریهمکاری در برندسازیBranding CollaborationBrand TrustMouth AdvertisingElectronic WordCustomer engagementbrand loyaltyof
-
9.
Writer : عبدالملکی، حسین ؛
Journal:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»پاییز 1399 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 71 to 82 )
Keywords:مشتریارگونومیویژگی های محیطیتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیتجربه خدمتSportscapeergonomyElectronic Word of MouthCostumerservice experience
-
10.
Corresponding Author : زارعی، قاسم ؛ Writer : رحیمی، حسین ؛ حق وردی زاده، ابوالفضل ؛
Journal:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1399 - شماره 10 (ویژه نامه کرونا و کسب و کار) (20 page(s) - From 33 to 52 )
Keywords:شبکههای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبحران کرونااشتراک و کامنت گذاریCorona crisissharing and commentingElectronic Word-ofsocial mediaCorporate Social ResponsibilityMouth Advertising
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (6 Article)
- بین المللی (2 Article)
- A (1 Article)
- C (1 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- الف (1 Article)