Category (Article count) |
---|
علوم تربیتی 3 |
روانشناسی 2 |
میان رشته ای 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 7 |
Ranking (Article count) |
---|
الف 1 |
Scientific-Progrative 1 |
-
1.
Writer : قاسمی سامنی، متین ؛ شریفی درآمدی، پرویز ؛ دلاور، علی ؛ Corresponding Author : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛
Journal:روانشناسی افراد استثنایی»بهار 1401 - شماره 45 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (28 page(s) - From 223 to 250 )
Keywords:یادگیری مشارکتیبازی رایانهایالگوی آموزشیدانشآموزان درخودمانده با عملکرد بالاHigh Functioning Autism StudentInstructional modelcooperative learningcomputer game
-
2.
Corresponding Author : قاسمی سامنی، متین ؛ Writer : فلاحی، مریم ؛ کماسی، مهدی ؛
Journal:آموزش پژوهی»بهار 1399 - شماره 21 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Culture/ISC (11 page(s) - From 88 to 98 )
Keywords:طراحی آموزشییادگیریدانش آموزانگیزش پیشرفت تحصیلیالگوی طراحی آموزشی انگیزشی کلرClaire Motivational Educational Design PatternStudentEducational DesignAcademic Achievement Motivationlearning
-
3.
Writer : نیلی احمدآبادی، محمدرضا ؛ قاسمی سامنی، متین ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»زمستان 1396، دوره سوم - شماره 4 (10 page(s) - From 66 to 75 )
Keywords:یادگیری مشارکتییادگیری مشارکتی برخطمحیط مشارکتی برخطارزشیابی مشارکت
-
4.
Writer : قاسمی سامنی، متین ؛ سامنی اسد، معصومه ؛ فلاحی، مریم ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»تابستان 1395، دوره دوم - شماره 2 (12 page(s) - From 129 to 140 )
Keywords:طراحی آموزشییادگیرییادداریانگیزش پیشرفت تحصیلیالگوی انگیزشی کلرکلرانگیزش
-
5.
Corresponding Author : فلاحی، مریم ؛ Writer : قاسمی سامنی، متین ؛ امیرتیموری، محمدحسن ؛
Journal:آموزش پژوهی»تابستان 1395 - شماره 6 ISC (23 page(s) - From 103 to 125 )
Keywords:آموزشیادگیرییادداریچندرسانه ای مبتنی بر رویکرد رفتاریچندرسانه ای مبتنی بر رویکرد شناختیBased MultimedialearningRetentionCognitiveinstructionbehavioral
-
6.
Writer : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ قاسمی سامنی، متین ؛ قمشه، مرضیه ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران)»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (11 page(s) - From 76 to 86 )
Keywords:یادگیریروش تدریسانگیزش پیشرفت تحصیلیروش تدریس پنج مرحله ای بایبیدانشآموزانآزمونپژوهشگروه آزمایش و گروه کنترل
-
7.
Writer : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ قاسمی سامنی، متین ؛
Journal:فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی»زمستان 1394، سال ششم - شماره 2 ISC (14 page(s) - From 5 to 18 )