Journal (Article count) |
---|
Journal پژوهش های ادبیات تطبیقی 2 |
Journal مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان) 2 |
Journal جستارهای زبانی 1 |
Category (Article count) |
---|
ادبیات و زبانها 3 |
روانشناسی 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 5 |
Ranking (Article count) |
---|
ب 2 |
International 1 |
-
1.
Writer : انوری علی آباد، هلن ؛ سجادی، منصوره ؛ جوانمردی، فرشته ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (1) (9 page(s) - From 74 to 82 )
Keywords:یادگیریآموزش و پرورشبازیدانشآموزکودکدانشآموزاناجتماعیفعالیتجسمیتعلیم و تربیت
-
2.
Writer : صمدی، امینه ؛ صمدی، مریم ؛ سجادی، منصوره ؛
Journal:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 (1) (10 page(s) - From 27 to 36 )
Keywords:آموزش و پرورشآموزش از راه دورموانعآموزش مجازیفوایدآموزشاطلاعاتکرونااینترنتدانشآموزانفناوری اطلاعاتفناوری
-
3.
Corresponding Author : سجادی، سیده یاسمین ؛ Writer : سجادی، منصوره ؛
Journal:پژوهش های ادبیات تطبیقی»تابستان 1400، دوره نهم - شماره 2 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 88 to 112 )
Keywords:ادبیات تطبیقیبیگانهپوچیبوف کورشیوارگیcomparative literaturestrangerobjectification: AbsurdityBouf-e-koorکاموبوف کور صادق هدایتزن
-
4.
مطالعۀ تطبیقی وضعیت شی وارگی در شخصیتهای زن در رمان سووشون اثر سیمین دانشور و دگرگونی اثر میشل بوتور
Corresponding Author : سجادی، منصوره ؛ Writer : سجادی، سیده یاسمین ؛
Journal:پژوهش های ادبیات تطبیقی»بهار 1399، دوره هشتم - شماره 1 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 88 to 109 )
Keywords:فردیتدانشورسو و شونشیانگاریبوتوردگرگونی.SushounDaneshwarbutorchange of heartsubjectivityobjectificationسووشونرمانرمزنزریشخصیتداستانخانواده
-
5.
Writer : سجادی، منصوره ؛ صدیقی، فیروز ؛ Corresponding Author : باقری، محمد صادق ؛
Journal:جستارهای زبانی»آذر و دی 1398 - شماره 53 Ranking International (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 29 to 47 )
Keywords:نوع سوالآزمون آیلتسترجیحات شخصیتفاوتهای فردیسبک های یادگیریIndividual differenceKeywords: Learning stylesQuestion typesIELTS examinationLearning style preference