Category (Article count) |
---|
علوم اجتماعی 25 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 14 |
میان رشته ای 1 |
Language (Article count) |
---|
Persian 40 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 2 |
Scientific-Progrative 2 |
-
1.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛
Journal:رسانه»زمستان 1395 - شماره 105 Ranking Scientific-Progrative (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 129 to 162 )
Keywords:اسطورهبازنماییتحلیل محتواتحلیل گفتماناقناعجنگ آمریکا و عراق
-
2.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»پاییز و زمستان 1395 - شماره 34 و 35 Ranking Science-Research (Azad University (18 page(s) - From 21 to 38 )
Keywords:سبکساختارهای نحویخبر به مثابه گفتمانساختارهای اقناعیتعادل خبریزبان نسبی خبریساختارهای معنایی
-
3.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛
Journal:کتاب ماه علوم اجتماعی»شهریور 1392 - شماره 66 (3 page(s) - From 32 to 34 )
-
4.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛
Journal:کتاب ماه علوم اجتماعی»تیر 1392 - شماره 64 (8 page(s) - From 38 to 45 )
-
5.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛ رنجبر، توران ؛
Journal:فرهنگ ارتباطات»تابستان 1392 - شماره 10 (22 page(s) - From 62 to 83 )
Keywords:شخصیتسینمابرابری جنسیتیخشونتسلطهسکانسفیلمزنانجنسیتیجنستهمینه میلانیمردفمینیستکارگرداناجتماعیسیاسی
-
6.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛
Journal:کتاب ماه علوم اجتماعی»خرداد 1392 - شماره 63 (3 page(s) - From 14 to 16 )
-
7.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛ رجبیه فرد، منا ؛
Journal:فرهنگ ارتباطات»بهار 1392 - شماره 9 (23 page(s) - From 13 to 35 )
Keywords:نمایش رادیوییتله تئاترارتباطات رسانه ایکارکرد.تئاتر صحنه ایتئاتررسانهارتباطاتنمایشمخاطبرادیوتماشاگرتلویزیونجامعههنر
-
8.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛ میرزایی تابش، علی ؛
Journal:فرهنگ ارتباطات»پاییز 1391 - شماره 7 (30 page(s) - From 91 to 120 )
-
9.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛ رحیم زاده، احسان ؛
Journal:فرهنگ ارتباطات»تابستان 1391 - شماره 6 (32 page(s) - From 23 to 54 )
Keywords:گرایش مثبت و منفی به ارزشهاکنش شخصیتفیلمهای عامه پسندشخصیت اصلی
-
10.
Writer : میرفخرایی، تژا ؛
Journal:علوم خبری»بهار 1391 - شماره 1 (22 page(s) - From 71 to 92 )
Keywords:اسطورهاستعارهگفتمانمتن بازمتن خواندنی یا متن لذتمتن سعادت یا متن تولیدیتصویر دشمنمتن بستهمتن اقناعی