Language (Article count) |
---|
Persian 269 |
Arabic 1 |
Ranking (Article count) |
---|
Science-Research 71 |
ب 43 |
A 13 |
الف 12 |
B 11 |
Scientific-Progrative 5 |
د 4 |
ج 2 |
C 2 |
A+ 1 |
-
1.
تحلیل ماهیت گفتمان حمایت از برند ایرانی در اسناد پایین دستی رسانه ملی
Writer : ضیائی، زینب ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : عباس پور، عباس ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (23 page(s) - From 8112 to 8134 )
Keywords: توسعه گفتمان برند اقتصاد مقاومتی اسناد رسانه ملی National Media Documents Brand Resistance Economy development Discourse
-
2.
طراحی الگوی اعتماد درونسازمانی از طریق کنش جمعی در آموزشوپرورش شهر تهران (با استفاده از تئوری داده بنیاد)
Writer : آزاده، سعید ؛ زاهدی، سید محمد ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛
Journal : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » مهر 1401 - شماره 107 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 343 to 361 )
Keywords: اعتماد آموزشوپرورش کنش جمعی تئوری داده بنیاد درونسازمانی Intera Organizational Grounded Theory collective action education Trust
-
3.
طراحی و ارائه مدل تأثیرگذاری برنامه های خلاق رسانه ملی بر توسعه فرهنگ مالیاتی
Writer : قبله ای، غلامرضا ؛ سبحانی، عبدالرضا ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛
Journal : ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی » پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 2 Ranking B (Azad University/ISC (27 page(s) - From 225 to 251 )
Keywords: رسانه رسانه ملی فرهنگ مالیاتی مودیان مالیاتی media IRIB Taxpayer tax culture
-
4.
نقش صدا و سیما در تقویت اعتماد سیاسی
Writer : روحانی، محسن ؛ میر اسماعیلی، بی بی سادات ؛ جهانشاهی، امید ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : حسینی دانا، حمید رضا ؛
Journal : رسانه » تابستان 1401 - شماره 127 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords: رسانه اعتمادسازی مخاطبان اعتماد سیاسی سازمان صداوسیما Political trust media IRIB Trust Building Audience
-
5.
مرور نظاممند پژوهشهای حوزه آیندهپژوهی رسانه با تمرکز بر مفاهیم نوظهور فناوریهای نوین
Writer : فرهنگی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : قاپچی، هومن ؛
Journal : بررسی های مدیریت رسانه » تابستان 1401 - شماره 2 (21 page(s) - From 150 to 170 )
Keywords: واقعیت تعمیمیافته غوطهوری360 درجه فراانتقال مالسی مدیا (چندحسانهای) آیندهپژوهی رسانه فراجهان metaverse Extended Reality Immersion360 Mulsemedia (Multisensory Media) Media Futures Studies Meta-mobility
-
6.
آمیختهپژوهی مدل اعتماد درونسازمانی مبتنیبرکنش جمعی (موردمطالعه: آموزشوپرورش شهر تهران)
Writer : آزاده، سعید ؛ زاهدی، سیدمحمد ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛
Journal : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » اردیبهشت 1401 - شماره 102 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 59 to 87 )
Keywords: کنش جمعی روش آمیخته تئوری داده بنیاد اعتماد درونسازمانی آموزشوپرورش تهران Tehran education Intra organizational trust collective action Mixed method
-
7.
واقعیت سازمانی در هزارتوی پیچیدگیهای ارتباطی، از خودبیگانگی انسان پسامدرن در محیطهای کاری شبهمدرن
Corresponding Author : قاپچی، هومن ؛ Writer : فرهنگی، علیاکبر ؛
Journal : دانش آینده پژوهی رسانه » بهار 1401 - شماره 3 (26 page(s) - From 10 to 35 )
Keywords: ساخت اجتماعی واقعیت از خودبیگانگی متاورس واقعیت سازمانی راستینگی سازمانی آیندۀ سازمان Organizational Reality Organizational Facticity Future of the organization metaverse Alienation Social Construction of Reality
-
8.
ارزش گذاری رسانهای در پوشش اخبار سلامت: مورد مطالعه پاندمی کووید- ۱۹
Writer : جعفری، فریبا ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ دلاور، علی ؛ Corresponding Author : نصراللهی کاسمانی، اکبر ؛
Journal : مدیریت بهداشت و درمان » پاییز 1400، دوره دوازدهم - شماره 3 Ranking B (Azad University/ISC (15 page(s) - From 7 to 21 )
Keywords: ایران آلمان کووید-19 اخبار سلامت ارزشگذاری رسانهای Media Comment COVID19 Iran Germany Valuation health news
-
9.
مطالعه تاثیر رسانه های نوین ارتباطی در مهارت های کارآفرینی و توسعه ملی با تاکید بر نقش استارت آپ ها
Writer : اعتمادی نسب، الهام ؛ فرهنگی، علی اکبر ؛ Corresponding Author : مظفری، افسانه ؛
Journal : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » زمستان 1400، سال چهاردهم - شماره 1 Ranking A (Azad University/ISC (16 page(s) - From 83 to 98 )
Keywords: کارآفرینی توسعه ملی شبکه های اجتماعی اﺳﺘﺎرت آپ national development Startups Entrepreneurship social networks
-
10.
تبیین الگویی مبتنی بر شاخص های توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای و اثر بخشی آن در پیشبرد اهداف کلان افق 1404
Writer : واشقانی فراهانی، مریم ؛ رسولی، محمدرضا ؛ Corresponding Author : فرهنگی، علی اکبر ؛
Journal : رسانه » زمستان 1400 - شماره 125 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 53 to 74 )
Keywords: الگو اثربخشی مدیران رسانه شاخص توانمندی توانمندی و مهارت های مدیران رسانه ای اهدف کلان افق 1404 competency index media managers capabilities and skills of media managers 2025 macro goals model effectiveness