keyword مخاطب / (288 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تاثیر مولفه های مدل برندسازی در برنامه های گفتگو محور تلویزیونی در جامعه
Writer : محمدی، امیر ؛ سلطانی فر، محمد ؛ Corresponding Author : مزیدی شرف آبادی، علی محمد ؛
Journal : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهمن 1401 - شماره 27 ISC (16 page(s) - From 1804 to 1819 )
Keywords: مخاطب برندسازی هویت برند برنامه های گفتگو محور تلویزیونی television talk shows Audience Brand Identity Branding
-
2.
عوامل و موانع جذب مخاطب به کتابخانه های عمومی
Writer : کوهستانی، فرزانه ؛
Journal : پژوهش و مطالعات اسلامی » دی 1401، سال چهارم - شماره 42 (17 page(s) - From 68 to 84 )
Keywords: مخاطب مدرسه کتابخانه های عمومی کتابخانه کتاب جذب اینترنت
-
3.
شیفتگی مخاطبان نوجوان به انیمیشنهای خارجی
Writer : مهدی زاده، سیدمحمد ؛ رضوان نیا، عاطفه ؛
Journal : مطالعات فرهنگی و ارتباطات » زمستان 1401 - شماره 69 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 133 to 168 )
Keywords: مخاطب انیمیشن شیفتگی همذاتپنداری تعامل فرااجتماعی
-
4.
واکاوای مفاهیم «تعریض» و سویههای مختلف آن
Corresponding Author : صالحی مازندرانی، محمدرضا ؛ Writer : امامی، نصراله ؛ زکی نژادیان، سید محسن ؛
Journal : مطالعات زبانی بلاغی » زمستان 1401 - شماره 30 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (30 page(s) - From 137 to 166 )
Keywords: تعریض مخاطب موقعیّت زمانی و مکانی جملهی انشایی و خبری time and place circumstance Composition Audience Innuendo statements بلاغی کنایه گوینده اســـت اســت ادبی
-
5.
بررسی و نقد کتاب راهنمای تولید برنامههای تلویزیونی
Corresponding Author : مقدس، ارسلان ؛ Critique : شیخ مهدی، علی ؛
Journal : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » آذر 1401 - شماره 109 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 463 to 481 )
Keywords: رسانه ایدئولوژی مخاطب تلویزیون برنامهسازی Programing Ideology Audience television Medium
-
6.
چالش های اقتصادی روزنامه های ایران و راهکارهای برون رفت از آن
Writer : فرامرزی، رویا ؛ دهقان شاد، حوریه ؛ انتظامی، حسین ؛ Corresponding Author : صفایی، داود ؛
Journal : رسانه » پاییز 1401 - شماره 128 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (19 page(s) - From 223 to 241 )
Keywords: رسانه روزنامهنگاری مخاطب روزنامه چالشهای اقتصادی media Audience journalism newspaper economic challenges اقتصادی مطبوعات مدیران مخاطبان مدیریت فناوری
-
7.
بررسی ویژگیهای موثر هنر اجرا در آثار مارینا آبراموویچ
Writer : رسولی، بهمن ؛ بختیاریان، مریم ؛ Corresponding Author : جمالی، مریم ؛
Journal : مبانی نظری هنرهای تجسمی » پاییز و زمستان 1401 - شماره 14 ISC (14 page(s) - From 165 to 178 )
Keywords: روش ترکیبی مخاطب مارینا آبراموویچ هنر اجر Marina Abramović Audience Performance art Mixed method
-
8.
کاربرد قاعده عدالت در خبررسانی از منظر حقوق مخاطب
Writer : ملکی، مسلم ؛
Journal : پژوهش های ارتباطی » پاییز 1401 - شماره 111 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (21 page(s) - From 109 to 129 )
Keywords: قواعد فقه عدالت رسانه خبر مخاطب media justice news Audience rules of jurisprudence
-
9.
واکاوی ابعاد رسانهای آیینهای مذهبی (مطالعه موردی: راهپیمایی اربعین)
Writer : طباطبائی، سید محمد ؛ عقیلی، سید وحید ؛ مجیدی قهرودی، نسیم ؛ Corresponding Author : رسولی، محمد رضا ؛
Journal : مطالعات رسانه ای » تابستان 1401 - شماره 57 Ranking A (Azad University (19 page(s) - From 89 to 107 )
Keywords: رسانه مخاطب ارتباطات پیام راهپیمایی اربعین Arbaeen march media Audience Communications Message
-
10.
بازخوردهای هیجانی و شناختی مخاطبان سریالهای پربیننده تلویزیونی نسبت به قهرمانان «سفید و مثبت» سریالها
Writer : فتحینیا، محمد ؛
Journal : پژوهش های ارتباطی » تابستان 1401 - شماره 110 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 69 to 95 )
Keywords: مخاطب رمزگشایی رمزگذاری سریال های تلویزیونی بازخورد هیجانی و شناختی <Param Name=value>رمزگذاری/ رمزگشایی</Param> Cognitive Feedback Audience TV Series emotional decoding Encoding
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (94 Article)
- ب (42 Article)
- علمی-ترویجی (14 Article)
- B (8 Article)
- الف (6 Article)
- د (3 Article)
- A (3 Article)
- بین المللی (2 Article)
- ج (1 Article)
- A+ (1 Article)