Journal (Article count) |
---|
Journal کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت 1 |
Journal رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
Category (Article count) |
---|
مدیریت 2 |
Language (Article count) |
---|
Persian 2 |
Ranking (Article count) |
---|
ملی 1 |
-
1.
Writer : عباسی، روژین ؛
Conference:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت Ranking ملی (14 page(s) - From 147 to 160 )
Keywords:قصد خرید مجدداعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعی نگرش به برند در رسانه اجتماعی اعتبار برند اینستاگرام
-
2.
Writer : عباسی، روژین ؛
Journal:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 59 (جلد هشتم) (25 page(s) - From 67 to 91 )
Keywords:رضایت مشتریعشق برندتبلیغات دهان به دهاناینستاگراماعتماد به افراد سلبریتی در تبلیغات رسانه های اجتماعیارزش سودمندگرایانهنگرش به برند در رسانه اجتماعیTrust in celebrities in social media advertisingbrand attitude in social mediaWord of MouthInstagramUtilitarian valuebrand lovecustomer satisfaction