keyword تبليغات از طريق ورزش / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : کردلو، حسین ؛ خدایاری، عباس ؛ Corresponding Author : الهی، علیرضا ؛
Journal:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 36 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 18 to 30 )
Keywords:باورهانگرشتماشاگران فوتبالتبلیغات از طریق ورزشFootball SpectatorsAdvertising Through Sportattitudebeliefsتماشاگرانباورمحصولاتمشتریاناطلاعات محصول
-
2.
Corresponding Author : کردلو، حسین ؛ Writer : تیموری، اتوسا ؛ ناصریان، عباسعلی ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1397، شماره 34 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 45 to 57 )
Keywords:بازاریابینگرشباورتبلیغات از طریق ورزشتماشاگران بانوانWoman’s SpectatorsAdvertising Through SportMarketingattitudebelief
-
3.
Writer : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»پاییز 1397 - شماره 15 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 115 to 138 )
Keywords:اعتباریابیتحلیل عاملی تاییدیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات از طریق ورزش
-
4.
Writer : کشمیری، نسیم ؛ الهی، علیرضا ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1396 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (22 page(s) - From 39 to 60 )
Keywords:تماشاگرلیگ برتر فوتبالاثربخشی تبلیغاتمدل AIDAتبلیغات از طریق ورزشتبلیغاتتماشاگرانپژوهشمدل
-
5.
Writer : فتحی، فرهاد ؛ الهی، علیرضا ؛ صفاری، مرجان ؛
Journal:مدیریت و توسعه ورزش»بهار و تابستان 1395 - شماره 8 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 185 to 200 )
Keywords:نوستالژی برانگیختهشخصیت نوستالژیکهوادار ورزشیتبلیغات از طریق ورزشتاثیرپذیری نوستالژیک
-
6.
Writer : رسولی، سیدمهدی ؛ ساعت چیان، وحید ؛ الهی، علیرضا ؛
Journal:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1393 - شماره 24 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 59 to 74 )
Keywords:مطالعه مورديصحه گذاريتبليغات از طريق ورزشرفتار خريدحسين رضازادهقصد خرید مشتریانقصد خرید مشتری
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (3 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ج (1 Article)