keyword توسعه بازاریابی اجتماعی / (3 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ Corresponding Author : رحمان زاده، علی ؛
Journal:رسانه و فرهنگ»بهار و تابستان 1402 - شماره 25 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 273 to 297 )
Keywords:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایرانSocial Marketing Developmentthe Islamic Republic of Iran BroadcastingCyberspacesocial media
-
2.
Writer : علی شریفی، مهدی ؛ هاشم زهی، نوروز ؛ عقیلی، سید وحید ؛ Corresponding Author : رحمان زاده، سید علی ؛
Journal:رسانه های دیداری و شنیداری»پاییز 1401 - شماره 43 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (36 page(s) - From 197 to 232 )
Keywords:فضای مجازیرسانه های اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایرانthe Islamic Republic of Iran BroadcastingSocial marketingCyberspacesocial mediadevelopment
-
3.
شناسایی و تبیین عوامل تاثیرگذار بر توسعه بازاریابی اجتماعی در سازمان صدا و سیمای ایران (رویکرد کیفی)
Writer : علی شریفی، مهدی ؛ رحمان زاده، سید علی ؛ عقیلی، سید وحید ؛ Corresponding Author : هاشم زهی، نوروز ؛
Journal:مطالعات رسانه ای»پاییز 1401 - شماره 58 Ranking A (Azad University (13 page(s) - From 105 to 117 )
Keywords:فضای مجازیرسانههای اجتماعیتوسعه بازاریابی اجتماعیسازمان صدا و سیمای ایرانSocial Marketing Developmentthe Islamic Republic of Iran BroadcastingCyberspacesocial media