keyword دیجیتال مارکتینگ / (9 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
نحوه ایجاد و گسترش بازاریابی اینترنتی
Writer : حاجی عبد اللهی بافقی، وحید ؛ زنبق، زهرا ؛
Conference : مدیریت و تجارت الکترونیک » Frequency 3؛ 2022/07/21 - 2022/07/21 (13 page(s) - From 70 to 82 )
Keywords: بازاريابي اينترنتي ديجيتال مارکتينگ فناوري هاي ديجيتال شبکه سازي اينترنتي
-
2.
دیجیتال مارکتینگ رویکرد تحول گرایانه در کسب و کار
Corresponding Author : محسنی، سروناز ؛ Writer : قمی، نیوشا ؛ موسوی، زهراسادات ؛
Journal : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 1 (18 page(s) - From 227 to 244 )
Keywords: تحول دیجیتال کسب و کار دیجیتال مارکتینگ
-
3.
بررسی نقش عوامل موثر بر ایجاد شکاف مهارتی در بازاریابی دیجیتال
Writer : احمدزاده، بهناز ؛
Conference : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » Frequency 4؛ 2021/06/20 - 2021/06/20 (7 page(s) - From 4563 to 4569 )
Keywords: بازاریابی بازاریابی دیجیتال دیجیتال مارکتینگ فروشگاه کوروش
-
4.
تأثیر دیجیتال مارکتینگ بر قصد خرید انلاین با نقش میانجی ارزش درک شده مشتری
Writer : الراجی، الهه ؛
Conference : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » Frequency 4؛ 2021/06/20 - 2021/06/20 (7 page(s) - From 5218 to 5224 )
Keywords: دیجیتال مارکتینگ قصد خرید انلاین ارزش درک شده مشتری
-
5.
تأثیر ابعاد 2 گانه دیجیتال مارکتینگ بر فرایند سه گانه رفتار تصمیم خرید
Writer : الراجی، الهه ؛
Conference : الگوهای نوین مدیریت کسب و کار » Frequency 4؛ 2021/06/20 - 2021/06/20 (7 page(s) - From 5225 to 5231 )
Keywords: قصد خرید معادلات ساختاری دیجیتال مارکتینگ
-
6.
شرحی بر ارتباط نگرش دیجیتال مارکتینگ کارکنان بر برند کارفرما در شرکت های فناوری بلاک چین
Writer : پهلوان نشان، عرفان ؛
Conference : تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت » Frequency 1؛ 2021/03/16 - 2021/03/16 (9 page(s) - From 446 to 454 )
Keywords: برند برند کارفرما نگرش کارکنان بلاک چین دیجیتال مارکتینگ
-
7.
بررسی ابزار دیجیتال مارکتینگ در بهبود کسب و کار
Writer : ایران عقیده، علی ؛
Journal : علوم خبری » زمستان 1399 - شماره 36 (24 page(s) - From 121 to 144 )
Keywords: فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفت شغلی ابزارهای ارتباط دیجیتال بهبود کسبوکار دیجیتال مارکتینگ digital communication tools advancesCareer Business Improvement Digital Marketin information and communication technology
-
8.
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر برند سازی در بازاریابی دیجیتال مطالعه موردی در خرده فروشی های آنلاین و آنلاین – افلاین شهرستان تبریز
Corresponding Author : شمسی هولاسو، سمیه ؛ Writer : موسوی، سیدسیامک ؛
Conference : رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای » Frequency 1؛ 2020/09/23 - 2020/09/23 (18 page(s) - From 516 to 533 )
Keywords: دیجیتال مارکتینگ بازاریابی الکترونیک برند دیجیتال برند برندسازی دیجیتال
-
9.
پايداري كسب و كارهاي خرد و ديجیتال ماركتینگ
Writer : عباسی، فرزانه ؛
Conference : بهبود و بازسازی سازمان ها و کسب و کارها » Frequency 1؛ 2020/09/16 - 2020/09/17 (9 page(s) - From 2289 to 2297 )
Keywords: پايداري كسب و كارهاي خرد ديجیتال ماركتینگ