keyword مدیریت بازخورد مشتری / (2 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی و بازاریابی صنعتی: نقش میانجی مدیریت بازخورد مشتری (مورد مطالعه: مشتریان شرکت الکترواستیل)
Journal ArticleWriter : اسدی قوژدی، حامد ؛ کریمی، هادی ؛ منتظرعطائی، محبوبه ؛
Journal:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»پاییز و زمستان 1403 - شماره 4 (12 page(s) - From 80 to 91 )
Keywords:ارتباطاتمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبازاریابی صنعتیمدیریت بازخورد مشتریcustomer feedback managementcomminucationElectronic Customer Relationship ManagementIndustrial Marketing
-
2.
Corresponding Author : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ Writer : اکبری مهرآباد، محمود ؛
Journal:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 page(s) - From 121 to 135 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتریbuyer behaviorsproduct life cycle managementcustomer feedback managementElectronic Customer Relationship Managementtravel agencies
| Journal (Article count) |
|---|
| Journal کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری 1 |
| Journal چشم انداز حسابداری و مدیریت 1 |