keyword Industrial Marketing / (11 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
مدل بازاریابی رویداد محور دربازارهای صنعتی
Journal ArticleCorresponding Author : خسروی، ابوالفضل ؛ Writer : یاراحمدزهی، محمدحسین ؛ مهدیه نجف آبادی، محمد ؛ شفیعی رودپشتی، میثم ؛ علیزاده یزدی، زهره ؛
Journal:پژوهش های مدیریت عمومی»زمستان 1403 - شماره 66 Ranking: ب/ISC (24 page(s) - From 269 to 292 )
Keywords:وفاداریبازاریابی صنعتیکیفیت روابطبازاریابی رویداد محور بازاریابی تجربیevent marketingquality of relationshipIndustrial MarketingLoyaltyExperiential marketing
-
2.
الگوی هزینه تعویض در مدیریت زنجیره تامین
Journal ArticleCorresponding Author : ناصحی فر، وحید ؛
Journal:مدیریت زنجیره تامین»پاییز 1403 - شماره 84 Ranking: الف/ISC (13 page(s) - From 1 to 13 )
Keywords:مدیریت زنجیره تامینبازاریابی صنعتیهزینه تعویضSwitching CostIndustrial MarketingSupply Chain Management
-
3.
طراحی یک مدل عامل بنیان مدیریت بهای تمام شده تولیدات با استفاده از تصمیمات درون و برون سازمانی در بازاریابی اسلامی محصولات صنعتی
Journal ArticleWriter : قشقائی، محمدتقی ؛ طالقانی، محمد ؛ Corresponding Author : احمدی موسی آباد، ایوب ؛
Journal:پژوهشهای بازاریابی اسلامی»پاییز 1403، دوره دوم - شماره 4 Ranking: A (27 page(s) - From 1 to 27 )
Keywords:بازاریابی صنعتیمدل عامل بنیانتصمیمات درون و برون سازمانیبهای تمام شده محصولاتagant-based modelinternal and external organizational decisionsproduct costIndustrial Marketing
-
4.
سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی و بازاریابی صنعتی: نقش میانجی مدیریت بازخورد مشتری (مورد مطالعه: مشتریان شرکت الکترواستیل)
Journal ArticleWriter : اسدی قوژدی، حامد ؛ کریمی، هادی ؛ منتظرعطائی، محبوبه ؛
Journal:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»پاییز و زمستان 1403 - شماره 4 (12 page(s) - From 80 to 91 )
Keywords:ارتباطاتمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبازاریابی صنعتیمدیریت بازخورد مشتریcustomer feedback managementcomminucationElectronic Customer Relationship ManagementIndustrial Marketing
-
5.
طراحی و توسعۀ الگوهای ترغیب خریداران در بازاریابی صنعتی
Journal ArticleCorresponding Author : حسینی کشکوئیه، سیدمحمود ؛ Writer : عزیزی، شهریار ؛ عالمی، سید حسن رضا ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1403 - شماره 36 Ranking: ب/ISC (17 page(s) - From 129 to 145 )
Keywords:ترغیببازاریابی صنعتیزنجیـرۀ تـامینParam><شرکتهای کوچک و متوسط <رفتار خریدارانIndustrial MarketingPersuasionSmall and Medium EnterprisesSupply chainBuyer Behaviorاطلاعاتپژوهشتولیدمصاحبه
-
6.
Writer : حبیبی، مهدی ؛ علیقلی، منصوره ؛ Corresponding Author : خیری، بهرام ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1403 - شماره 61 Ranking: B (17 page(s) - From 59 to 75 )
Keywords:آمیخته بازاریابیسهم بازارارزش آفرینیبازاریابی صنعتیMarketing mixMarket shareValue creationIndustrial Marketing
-
7.
طراحی الگوی اولویت بندی متقاضیان اعتبار اسنادی ریالی: راهکار توسعه خدمات اعتباری در بانک صادرات ایران
Journal ArticleWriter : هادوی، محمد حسین ؛ سرمد سعیدی، سهیل ؛ Corresponding Author : قاسمی، بهروز ؛
Journal:اقتصاد پولی، مالی»پاییز و زمستان 1402 - شماره 26 Ranking: ب/ISC (30 page(s) - From 377 to 406 )
Keywords:توسعه مالیبازاریابی صنعتینظریه داده بنیاداقتصاد مقاومتیاعتبار اسنادی ریالیRial letter of credit (Rial LFinancial DevelopmentResistive EconomyGrounded theoryIndustrial MarketingC)بانکبانک صادرات ایرانمشتریصنایعمشتریاناعتبار اسنادی داخلی
-
8.
اولویت بندی عوامل موثر بر ارائه خدمات اعتباری به متقاضیان اعتبار اسنادی داخلی به عنوان راهکاری برای توسعه مالی بانک های تجاری
Journal ArticleWriter : هادوی، محمد حسین ؛ سرمد سعیدی، سهیل ؛ Corresponding Author : قاسمی، بهروز ؛
Journal:اقتصاد پولی، مالی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 24 Ranking: ب/ISC (28 page(s) - From 228 to 255 )
Keywords:توسعه مالیبازاریابی صنعتینظریه داده بنیادتحلیل سلسله مراتبی فازیاعتبار اسنادی داخلیlocal letter of creditgrounded theoryFinancial DevelopmentFuzzy Analytic Hierarchy ProcessIndustrial Marketingبــاهــابــهبــربـهبـاهـا
-
9.
طراحی مدل ارزیابی تحقیقات بازاریابی صنعتی (B2B) با تأکید بر الگوی رفتار خرید سازمانی
Journal ArticleCorresponding Author : اسگندری، کریم ؛ Writer : بیگلو، لیلا ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1401، سال هفدهم - شماره 54 Ranking: A+ (23 page(s) - From 69 to 91 )
Keywords:رفتار خرید سازمانیبازاریابی صنعتیخرید صنعتیبازاریابیMarketingIndustrial MarketingIndustrial PurchasingOrganizational Purchasing Behavior.
-
10.
شناسایی و بررسی عوامل محیطی موثر بر بازاریابی صنعتی
Journal ArticleWriter : نیکخواه لنگرودی، فاطمه ؛
Journal:مدیریت بازاریابی هوشمند»خرداد و تیر 1400، دوره دوم - شماره 2 (8 page(s) - From 1 to 8 )
Keywords:بازاریابی صنعتیمحیط خردمحیط کلانعوامل موثرپنل دلفیmicroenvironmentmacroenvironmentEffective FactorsDelphi panelIndustrial Marketingبازاربازاریابیمحیطمدیراناجتماعدلفیمشتریانبـا