keyword Electronic Customer Relationship Management / (17 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : اسدی، مهدی ؛ محمودی میمند، محمد ؛ زکی پور، مهدی ؛
Journal:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1404 - شماره 16 Ranking: ب/ISC (21 page(s) - From 74 to 94 )
Keywords:رضایت مشتریعوامل انسانیوفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیعوامل تکنولوژیElectronic Customer Relationship ManagementTechnology Factorscustomer satisfactioncustomer loyaltyHuman factorsمشتریاطلاعاتمشتریانبانکدلفیCRMمدیریت فناوری اطلاعاتفناوری
-
2.
رابطه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایتمندی، اعتماد و ارزش های اخلاقی مشتری
Journal ArticleCorresponding Author : رضوانی چمن زمین، دکتر موسی ؛ Writer : ایکانی، دکتر صدیقه ؛ شعبانی نشتایی، دکتر میترا ؛
Journal:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1403، سال نوزدهم - شماره 7 Ranking: الف/ISC (8 page(s) - From 212 to 219 )
Keywords:اعتمادرضایتمندیوفاداری مشتریمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکارزشهای اخلاقی مشتریCustomer Moral Valuescustomer loyaltyElectronic Customer Relationship ManagementSatisfactionTrust
-
3.
سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی و بازاریابی صنعتی: نقش میانجی مدیریت بازخورد مشتری (مورد مطالعه: مشتریان شرکت الکترواستیل)
Journal ArticleWriter : اسدی قوژدی، حامد ؛ کریمی، هادی ؛ منتظرعطائی، محبوبه ؛
Journal:کاوشهای نوین در علوم محاسباتی و مدیریت رفتاری»پاییز و زمستان 1403 - شماره 4 (12 page(s) - From 80 to 91 )
Keywords:ارتباطاتمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیبازاریابی صنعتیمدیریت بازخورد مشتریcustomer feedback managementcomminucationElectronic Customer Relationship ManagementIndustrial Marketing
-
4.
ارائه مدل بازاریابی محتوایی در کسبو کارهای الکترونیکی ورزشی با رویکرد تئوری داده بنیاد
Journal ArticleWriter : صفریان، شیوا ؛ رحمتی، مریم ؛ Corresponding Author : نسیمی، محمد علی ؛
Journal:مطالعات بازاریابی ورزشی»بهار 1403 - شماره 17 (21 page(s) - From 101 to 121 )
Keywords:Param><تئوری داده بنیاد <بازاریابی محتوایی <کسب و کار الکترونیکی ورزشی <مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیک <بازاریابی محتوایی"Content marketing"sports electronic business"electronic customer relationship management"grounded theory"grounded theory
-
5.
Designing and Validating an Electronic Customer Relationship Management Model in Private Banks
Journal ArticleWriter : Abdul Alipour، Mina ؛ Goldard، Parvaneh ؛ Rostamzad، Reza ؛ Corresponding Author : Budaghi Khajeh Nobar، Hossein ؛
Journal:Digital Content Management»Summer & Autumn 2023, Volume 4 - Number 7 Ranking: ب (34 page(s) - From 363 to 396 )
Keywords:Private BanksPartial Least SquaresElectronic Customer Relationship Managementdata-based theoryconsequences of E-CRM
-
6.
نقش مدیریت ارتباط الکترونیک با مشتری در تسهیل انتخاب مقصد گردشگری (مورد مطالعه: دفاتر خدمات مسافرتی فعال در تهران)
Journal ArticleWriter : یزدی اسماعیلی، نیلوفر ؛ Corresponding Author : نادعلی پور، زهرا ؛
Journal:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1402 - شماره 62 Ranking: الف/ISC (32 page(s) - From 91 to 122 )
Keywords:تهرانمدیریت ارتباط الکترونیک با مشتریدفاتر خدمات مسافرتیانتخاب مقصد گردشگریTourism destination selectionElectronic Customer Relationship Managementtravel agenciesTehranگردشگریمدیراناطلاعاترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتریمصاحبهفناوری اطلاعات
-
7.
Corresponding Author : اکبری مهرآباد، مرتضی ؛ Writer : اکبری مهرآباد، محمود ؛
Journal:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (15 page(s) - From 121 to 135 )
Keywords:مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیآژانس های مسافرتیرفتارهای خریدارمدیریت چرخه عمر محصولمدیریت بازخورد مشتریbuyer behaviorsproduct life cycle managementcustomer feedback managementElectronic Customer Relationship Managementtravel agencies
-
8.
Writer : کرد، نظاره ؛ سعیدی، پرویز ؛ سمیعی، روح اله ؛ شجاعی، سامره ؛
Journal:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»بهار 1402- شماره 9 Ranking: B (16 page(s) - From 4 to 19 )
Keywords:ارتباطات سازمانیمدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکرفتار بازاریابیرفتارمصرفکنندهMarketing BehaviorOrganizational communicationElectronic Customer Relationship ManagementConsumer behavior
-
9.
تأثیر اعتماد، حریم خصوصی و کیفیت خدمات در موفقیت مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در باشگاههای بدنسازی با نقش میانجیگری وفاداری
Journal ArticleWriter : محمودی، محسن ؛ نیکروان، محمد ؛ آقایی، نجف ؛ Corresponding Author : فروغی پور، حمید ؛
Journal:علوم ورزش»پاییز 1401- شماره 47 Ranking: A (20 page(s) - From 81 to 100 )
Keywords:حریم خصوصیاعتمادکیفیت خدماتوفاداریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریService QualityLoyaltyTrustPrivacyElectronic Customer Relationship Management
-
10.
مدلسازی و شبیهسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریان با هدف مطالعه میزان وفاداری آنها (مطالعه موردی: بانک تجارت)
Journal ArticleCorresponding Author : سیفی، میثم ؛ Writer : حیدری، زهرا ؛ ابراهیمی، مریم ؛
Journal:مطالعات مالی و بانکداری اسلامی»پاییز 1401، سال هشتم - شماره 20 (25 page(s) - From 139 to 163 )
Keywords:مدلسازیشبیهسازیبانک تجارتوفاداری مشتریمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتریانmodelingcustomer loyaltyTejarat bankElectronic Customer Relationship ManagementSimulation
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (4 Article)
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- الف (2 Article)