keyword روابط بین فردی برخط / (1 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تدوین مدل تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی در روابط بین فردی کاربران رسانه های اجتماعی با رویکرد کیفی
Writer : عباس زاده، محمدرضا ؛ نسیمی، محمد علی ؛ دیده خانی، حسین ؛ Corresponding Author : وظیفه دوست، حسین ؛
Journal:رسانه»پاییز 1400 - شماره 124 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (24 page(s) - From 5 to 28 )
Keywords:رسانه های اجتماعیتئوری داده بنیادتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان الکترونیکیروابط بین فردی برخطOnline Interpersonal RelationshipsElectronic Word of Mouth Advertisingdata based theorysocial mediaWord of mouth advertising