keyword Digital Content Marketing / (6 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : فیضی، کامران ؛ وظیفه دوست، حسین ؛ ساده، احسان ؛ Corresponding Author : مهرانی، هرمز ؛
Journal:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»تابستان 1403 - شماره 48 Ranking الف (Ministry of Science (33 page(s) - From 163 to 195 )
Keywords:گراندد تئوریآگاهی از برندبازاریابی آنلاینبازاریابی محتوایی دیجیتالOnline MarketingDigital Content MarketingGrounded TheoryBrand awareness
-
2.
Writer : بازاری، محمد علی ؛ Corresponding Author : ذبیحی، محمدرضا ؛
Journal:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (19 page(s) - From 120 to 138 )
Keywords:تاثیرات اجتماعیبازاریابی دهان به دهانبازاریابی محتوای دیجیتالDigital Content Marketingsocial effectsword of mouth marketing
-
3.
Corresponding Author : یعقوبی زنجانی، مونا ؛ Writer : موسوی فرد، مهتاب السادات ؛ نعامی، عبداله ؛
Journal:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (36 page(s) - From 52 to 87 )
Keywords:تبلیغات الکترونیکیبرندبازاریابی موبایلیتعاملات انسانیبازاریابی محتوایی دیجیتالDigital Content MarketingElectronic AdvertisingMobile MarketingHuman interactionsBrand
-
4.
Writer : زمان فشمی، رحیمه ؛ حقیقی نسب، منیژه ؛ سیدامیری، نادر ؛ احدی، پری ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (29 page(s) - From 571 to 599 )
Keywords:بیبلیومتریکبازاریابی محتوای دیجیتالچارچوب TCM-ADOدرگیرسازی مصرفکننده با برندADO-TCM frameworkDigital Content MarketingBrand EngagementBibliometricشناساییکاربرپژوهش
-
5.
Writer : یقطین، شهرزاد ؛ کریمی زند، مهدی ؛ Corresponding Author : صفرزاده، حسین ؛
Journal:مدیریت کسب و کار»بهار 1401 - شماره 53 Ranking B (Azad University (18 page(s) - From 129 to 146 )
Keywords:محتوارقابت پذیریبازاریابی محتوایی دیجیتالیبازاریابی محتوایی بنگاه به بنگاهبازار بنگاه به بنگاهB2B content marketingCompetitivenessContentDigital platformsDigital Content Marketingبازاربازاریابی محتواییمشتریانبنگاه اقتصادی
-
6.
Writer : اکرمی، فریده ؛ Corresponding Author : حاجی علی اکبری، فیروزه ؛
Journal:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1400- شماره 110 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (14 page(s) - From 107 to 120 )
Keywords:مشارکتاعتمادبازاریابی محتوای دیجیتالارزش مصرفکنندهبانک شهرcity bankDigital Content MarketingConsumer ValuePartnershipTrust