تابستان 1402 - شماره 3
-
Writer : سعیدذاکر، سیدمهدی ؛ Corresponding Author : ذبیحی، محمدرضا ؛
(14 page(s) - From 2 to 15 )
Keywords:شخصیتتعهد سازمانیدلبستگی شغلیشهر مشهدرفتار مشتری مدارانهcustomer-oriented behaviorOrganizational commitmentpersonalityMashhad Cityjob attachment
-
Writer : نجاری، رضا ؛ Corresponding Author : سعیدی پور، مریم ؛
(16 page(s) - From 17 to 32 )
Keywords:حکمرانی ترکیبیسازش در ارزش هامخلوط کردن ارزش هامشروعیت بخشیدن به ارزش هادشت آزادگانAzadegan PlainHybrid governanceCompromise in valuesMixing valuesLegitimizing value
-
Writer : مکرم دری، محمد جواد ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(18 page(s) - From 50 to 67 )
Keywords:رضایت شغلیعجین شدن با کاربازاریابی داخلیقصد جابجایی کارکنانمربیگری مدیریتjob integrationmanagement coachingemployee turnover intentionInternal MarketingJob Satisfaction
-
Writer : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ Corresponding Author : هادی زاده، علی اصغر ؛
(16 page(s) - From 69 to 84 )
Keywords:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برندBrand stabilitybrand self-imagePurchase IntentionBrand Personalitybrand loyalty
-
Writer : رحمان نژاد، محمد ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(16 page(s) - From 86 to 101 )
Keywords:گرایش کارآفرینانهرسانه های اجتماعیعملکرد بنگاهروابط مدیریتیmanagerial relationssocial mediaCompany performanceentrepreneurial orientation
-
Writer : طالبی، محمد ؛ Corresponding Author : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛
(16 page(s) - From 103 to 118 )
Keywords:مدیریت کیفیتدوسوتوانی سازمانیعملکرد هتلhotel performanceorganizational ambivalenceQuality management
-
Writer : بازاری، محمد علی ؛ Corresponding Author : ذبیحی، محمدرضا ؛
(19 page(s) - From 120 to 138 )
Keywords:تاثیرات اجتماعیبازاریابی دهان به دهانبازاریابی محتوای دیجیتالDigital Content Marketingsocial effectsword of mouth marketing
-
Writer : قاسمی نوقابی، مریم ؛ Corresponding Author : بهرام زاده، محمدرضا ؛
(9 page(s) - From 140 to 148 )
Keywords:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنواCreativity in the production of new productsSnova household appliancesPerceived valuePurchase Intention