keyword Hedonic value / (8 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Writer : حبیبی پور، نازنین ؛ Corresponding Author : موسوی کاشی، زهره ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1401 - شماره 32 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (56 page(s) - From 185 to 240 )
Keywords:شبکههای اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش فایدهگرایانهقصد تداوم استفادهContinuance Intention of UsingUtilitarian valueHedonic valuesocial networksهـاهــابـا
-
2.
Writer : فرزین فر، زهره ؛ Corresponding Author : کنجکاو منفرد، امیررضا ؛
Journal:بررسی های مدیریت رسانه»پاییز 1401 - شماره 3 (20 page(s) - From 328 to 347 )
Keywords:ارزش اجتماعیارزش لذتگرایانهارزش خودشکوفاییسردرگمی ابهامسردرگمی سربارسردرگمی شباهتEudemonic valuesocial valueHedonic valueOverload confusionSimilarity confusionAmbiguity confusionتبلیغات رسانههای اجتماعیاجتماعیارزشمصرفکنندهتأثیر
-
3.
Writer : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ Corresponding Author : عالی، صمد ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 155 to 180 )
Keywords:صنعت بانکداریارزش مشارکت مشتریارزش ادراک شده مشتریارزش لذتگرایانهارزش نفعگرایانهcustomer perceived valueUtilitarian valueHedonic valuecustomer engagement valuebanking industryمشتریبانکارزشمشتریانارزش طول عمر مشتریمشارکت مشتری
-
4.
Writer : مختاری، لیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛ Corresponding Author : خدامی، سهیلا ؛
Journal:مدیریت بازرگانی»بهار 1400، دوره سیزدهم ، شماره 1 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 184 to 208 )
Keywords:ارزش کارکردیهواخواهی وسواسی برندهواخواهی هماهنگ برندارزش لذتجویانهفعالیتهای بازاریابی گیمیفیکیشنGamification Marketing ActivitiesObsessive Brand Advocacyharmonious Brand AdvocacyHedonic valueFunctional valueگیمیفیکیشنمشتریهواخواهیارزشتجربه
-
5.
Corresponding Author : خداداد حسینی، سید حمید ؛ Writer : مشبکی، اصغر ؛ فرهادی، الناز ؛
Journal:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (33 page(s) - From 42 to 74 )
Keywords:تصویر برندارزش لذتجوییمصرف نمایشیارزش منحصربهفرد بودنارزش طبقه اجتماعیقصد خرید کالای لوکسUniqueness valueSocial Status ValueLuxury Goods Purchase IntentionConspicuousConsumptionbrand imageHedonic valueمصـرفبرنـدهـامصــرفخریـد
-
6.
Corresponding Author : زارعی، عظیم ؛ Writer : مرادی، هادی ؛
Journal:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی اول 1398، سال یازدهم - شماره 21 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 13 to 37 )
Keywords:کسب و کار الکترونیکخرید مجددارزش لذت گراییارزش فایده گراییخریدهای برخطonline purchaserepurchaseE CommerceUtilitarian valueHedonic value
-
7.
Writer : محمودیان، عابد ؛ صادقی بروجردی، سعید ؛
Journal:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1397 - شماره 26 Ranking ج (Ministry of Science/ISC (12 page(s) - From 77 to 88 )
Keywords:کفشهای ورزشیارزش فایدهگرایانهارزش لذتگرایانهقصدخریددانشجویانstudentsUtilitarian valueHedonic valueAthletic FootwearPurchase Intention.
-
8.
Writer : سمیاری، مسعود ؛ سمیاری، مجید ؛ Corresponding Author : منصوری موید، فرشته ؛
Journal:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1396 - شماره 31 (ویژه نامه) Ranking B (Azad University (6 page(s) - From 271 to 276 )
Keywords:خرید ناگهانیخرید وسواسیعوامل فردی و محیطیارزش شادمندیCompulsiveBuyingHedonic valuePersonal FactorenvironmentalImpulsive buying