پاییز 1401 - شماره 29 Ranking ب (Ministry of Science)
-
تاثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری
Writer : عرب ارمیان، علیرضا ؛ منصوری مؤید، فرشته ؛ Corresponding Author : آقایی، محمد ؛
(22 page(s) - From 3 to 24 )
Keywords: صنعت لبنیات خرید مجدد عجین شدن با برند همآفرینی ارزش مشتری Customer value co creation Customer repurchase Brand Engagement dairy industry
-
طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک
Writer : زارع، شبنم ؛ ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ Corresponding Author : عباسی، عباس ؛
(28 page(s) - From 27 to 54 )
Keywords: تبلیغات خدمات قصد استفاده از خدمات خدمات بانکی Bank services Intention to use services Services advertising
-
تاثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده
Corresponding Author : پاکاری، ابوالفضل ؛ Writer : وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛
(34 page(s) - From 57 to 90 )
Keywords: محرکهای رفتاری محرکهای اجتماعی تصمیمگیری خرید محرکهای ذهنی purchasing decision MENTAL stimuli Social stimuli Behavioral stimuli
-
تاثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی
Corresponding Author : کریمی علویجه، محمدرضا ؛ Writer : قدیری، زهرا ؛
(25 page(s) - From 93 to 117 )
Keywords: اعتماد رضایت مشتری تمایلات رفتاری تفاوت ادراک شده از خرید ادراک از قیمت منصفانه Perceived transaction dissimilarity Trust customer satisfaction Behavioral intention Perceived price fairness
-
استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی
Corresponding Author : براخاص، حسین ؛ Writer : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛ ضیاء، محمد جواد ؛
(31 page(s) - From 121 to 151 )
Keywords: نوآوری در خدمات بازاریابی دیجیتال بازاریابی صدای مشتری عملکرد باشگاه ورزشی Sports club performance Customer Voice Marketing Digital marketing Service Innovation
-
تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری
Writer : رنجبریان، امیر ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ Corresponding Author : عالی، صمد ؛
(26 page(s) - From 155 to 180 )
Keywords: صنعت بانکداری ارزش ادراک شده مشتری ارزش لذتگرایانه ارزش مشارکت مشتری ارزش نفعگرایانه Utilitarian value Hedonic value customer engagement value customer perceived value banking industry
-
اثربخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری
Writer : فیض، داوود ؛ اصغری نجیب، مریم ؛ علی پور، سیما ؛ Corresponding Author : ملکی مین باش رزگاه، مرتضی ؛
(29 page(s) - From 183 to 211 )
Keywords: واقعیت مجازی نقشه همدلی مشتری ویدئوگرافی Customer empathy map Virtual Reality videography
-
بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت
Corresponding Author : طباطبایی نسب، سید محمد ؛ Writer : محمدی، اسما ؛
(27 page(s) - From 215 to 241 )
Keywords: دانشگاه یزد شخصیت برند آرکئوتایپها در بازاریابی رویکرد شخصیت نئو Archetype in marketing NEO personality approach Yazd university Brand Personality
-
تاثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی
Writer : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ Corresponding Author : شکوه حسینی، رقیه ؛
(31 page(s) - From 245 to 275 )
Keywords: استراتژی سطح بانک محتوای استراتژی و عملکرد بانک استراتژی بازاریابی Marketing Strategy Content Strategy Bank level Strategy Strategic Stance Strategic Action and Bank´s Performance
-
طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید
Writer : خسروزاده، شیرین ؛ عبدالوند، محمدعلی ؛ خون سیاوش، محسن ؛ Corresponding Author : حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛
(39 page(s) - From 279 to 317 )
Keywords: مال ارزش ادراک شده مرکز خرید گشتزنها Browsers Perceived value MALL Shopping center