keyword knowledge from customer / (5 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
Corresponding Author : ملیحی، سید احسان ؛ Writer : حسن بیگی، سمانه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»زمستان 1402 - شماره 34 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (27 page(s) - From 28 to 54 )
Keywords:کسب و کار الکترونیکیدانش مشتریرفتار مشتریاشتراکگذاری دانشدانش کورBlind knowledgecustomer behaviorknowledge from customerKnowledge Sharing
-
2.
Corresponding Author : شهبازی، مهری ؛ Writer : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
Journal:علوم و فنون مدیریت اطلاعات»تابستان 1401 - شماره 27 Ranking الف (Ministry of Science/ISC (26 page(s) - From 205 to 230 )
Keywords:کتابخانههای عمومیاستان همداندانش از مشتریمدیریت دانش مشتریدانش درباره مشتریدانش برای مشتریKnowledge for the Customerknowledge from customerknowledge about customerpublic librariesHamadan ProvinceCustomer Knowledge Management
-
3.
Writer : ملکوتی اصل، نرگس ؛ پریرخ، مهری ؛ Corresponding Author : کفاشان کاخکی، مجتبی ؛
Journal:مطالعات کتابداری و علم اطلاعات»پاییز 1398 - (ویژه نامه مدیریت دانش) Ranking ب (Ministry of Science/ISC (17 page(s) - From 227 to 243 )
Keywords:دانشجویان کارشناسی ارشدبهبهاندانشجویان کارشناسیمدیریت اطلاعات شخصی الکترونیکیمدیریت اطلاعات شخصی کاغذیKnowledgeCustomer Knowledge Managementknowledge for customerknowledge from customerknowledge about customerکتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهدمدیریت دانش مشتریاطلاعاتکتابخانهدانشمرکز اطلاعرسانی و کتابخانه مرکزیپژوهش
-
4.
Corresponding Author : محمدزاده، فرهادد ؛ Writer : تربتی، احسان ؛
Journal:مطالعات منابع انسانی»زمستان 1396 - شماره 26 Ranking د (Ministry of Science/ISC (16 page(s) - From 111 to 126 )
Keywords:دانش از مشتریمدیریت دانش مشتریعملکرد فروشدانش درباره مشتریsale performanceknowledge for customerknowledge from customerknowledge about customerCustomer Knowledge Management
-
5.
Writer : حاجی حیدری، نسترن ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛
Journal:علوم مدیریت ایران»زمستان 1392 - شماره 32 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (34 page(s) - From 54 to 87 )
Keywords:روش دلفیفرا تحلیلمدیریت دانش مشتریمدل بلوغ مدیریت دانش مشتریکسب دانش از مشتریcustomer knowledge management maturity modelAnalysisMetaDelphi methodCustomer Knowledge Managementknowledge from customer
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- ب (2 Article)
- د (1 Article)
- علمی-پژوهشی (1 Article)
- الف (1 Article)