keyword Purchase Intentions / (7 Article)
- Sort by
- Date
-
1.
تأثیر قصد خرید و پیشایندهای آن بر اخبار جعلی با تعدیلگری اعتماد برند: رویکرد زنجیرۀ یادگیری اجتماعی
Writer : دوالی، محمد مهدی ؛ معصوم زاده جوزدانی، رسول ؛ رسولی، نسرین ؛
Journal:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 Ranking ب (Ministry of Science/ISC (25 page(s) - From 143 to 167 )
Keywords:قصد خریداعتماد برند اخبار جعلیگشودگی دربرابر به تغییرBrand TrustPurchase IntentionsFake Newsopenness to change
-
2.
Corresponding Author : Mohamad Yazid، Mohd Farid ؛ Writer : Ishak، Mohd Fikri ؛ Che Mat، Che Rosmawati ؛ Mohd Ali، Aeshah ؛ Saidun، Zulkifli ؛
Journal:Journal of Information Technology Management»Spring 2021 - Number 53 Ranking International (Ministry of Science/ISC (15 page(s) - From 55 to 69 )
Keywords:banking industryrelationship qualityPurchase IntentionsService recovery satisfaction
-
3.
Writer : Mirsaeid Ghazi، Seyed Vahid ؛ Faridi Masouleh، Marzieh ؛ Jalili، Soudabeh ؛
Journal:Open Access Journal of Resistive Economics»Summer 2021, Volume 9 - Number 24 ISC (19 page(s) - From 35 to 53 )
Keywords:Purchase Intentionsemotional experienceFunctional ExperienceInternet of things (IoT) products
-
4.
Writer : Shiza Saleem Ullah ؛ Ghada Al Hothali ؛
Journal:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 16 (11 page(s) - From 502 to 512 )
Keywords:consumer attitudesPurchase IntentionsMobile Advertising
-
5.
Writer : خمر، فریبا ؛ مهرانی، هرمز ؛ Corresponding Author : زنگانه، مهدی ؛
Journal:مدیریت بازاریابی»بهار 1400، سال شانزدهم - شماره 50 Ranking A (Azad University (19 page(s) - From 1 to 19 )
Keywords:رضایت پس از بازیابینیات پس از خریدهیجانات مثبتهیجانات منفیعدالت ادراک شدهPostPositive EmotionsNegative EmotionsPerceived justicePost recovery satisfactionpurchase intentions.
-
6.
Writer : محمدیان، محمود ؛ خواجه دهدشتی، معصومه ؛
Journal:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1395 - شماره 15 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (20 page(s) - From 39 to 58 )
Keywords:اعتمادقصد خریدتصویر فروشگاهمسئولیت اجتماعی شرکتدلبستگی احساسیارزش معاملاتی ادراک شدهPurchase Intentionsemotional attachmentstore imageperceived transactional valueTrustCorporate Social Responsibilityخردهفروشیفروشگاهمصرفکنندهقصد خرید مصرفکنندگان
-
7.
Writer : بخشنده، حسین ؛ جلالی فراهانی، مجید ؛ سجادی، سید نصرالله ؛
Journal:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»بهار 1391 - شماره 9 Ranking Science-Research (Ministry of Science/ISC (13 page(s) - From 93 to 105 )
Keywords:اثربخشیحمایت مالیلیگ برتر فوتبالنیات خریدFinancial SponsorshipFootball Premier LeaguePurchase Intentionseffectiveness
Related keywords
Article publication trend
Scientific rank
- علمی-پژوهشی (2 Article)
- ب (1 Article)
- بین المللی (1 Article)
- A (1 Article)